youtubedump

Gestart door dudge, 06/10/2009 | 19:28 uur

5m@sh_1up

Je komt op internet echt de grootste mafketels tegen... En dan krijg je dit soort kontdiscussies inderdaad. Waarom kom ik zo'n iemand nou NOOIT in het echt in levende lijve tegen?

Lex

Citaat van: yelloow op 30/05/2012 | 21:55 uur
Een lynx roep je toch niet voor niets op met "Navy xxx".
Ze vliegen ook rond met als callsign "Neptune xxx".  ;)

yelloow

Een lynx roep je toch niet voor niets op met "Navy xxx".

Verder kontdiscussie.

5m@sh_1up

Citaat van: Kapitein Rob op 30/05/2012 | 21:35 uur
Met deze opmerking geef je jezelf wat mij betreft een enorm brevet van onvermogen qua kennis van de organisatie.

Leg deze maar eens uit :D

5m@sh_1up

Citaat van: onderofficier op 30/05/2012 | 21:28 uur
Je kan er van alles opzetten maar de waarheid is dat ze van de Defensie Helikopter Commando  zijn............

Ik zie regelmatig F16's met de naam van de vlieger er op  dan is die F16 van die vlieger?

Als je zo oerdom doorredeneert kun je zeggen dat de helikopters van alle Nederlanders zijn. Waarheid is en blijft dat Chinooks van de Luchtmacht zijn, Lynx's van de Marine, en zijn beiden ondergebracht bij het DHC.

KapiteinRob

Citaat van: 5m@sh_1up op 30/05/2012 | 21:26 uur
Wat een onzin.

De Lynx is van de Koninklijke Marine, de Chinook van de Koninklijke Luchtmacht. Staat er zelfs in koeienletters op.

Met deze opmerking geef je jezelf wat mij betreft een enorm brevet van onvermogen qua kennis van de organisatie.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

En er dan nog serieus op in gaan ook....  ;D ;D

onderofficier

Citaat van: 5m@sh_1up op 30/05/2012 | 21:26 uur
Wat een onzin.

De Lynx is van de Koninklijke Marine, de Chinook van de Koninklijke Luchtmacht. Staat er zelfs in koeienletters op.

Je kan er van alles opzetten maar de waarheid is dat ze van de Defensie Helikopter Commando  zijn............

Ik zie regelmatig F16's met de naam van de vlieger er op  dan is die F16 van die vlieger?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

5m@sh_1up

Wat een onzin.

De Lynx is van de Koninklijke Marine, de Chinook van de Koninklijke Luchtmacht. Staat er zelfs in koeienletters op.

KapiteinRob

Citaat van: 5m@sh_1up op 30/05/2012 | 21:13 uur
Sinds wanneer is de Lynx een helikopter van de KLu?

Als de Lynx geen helikopter van de KLu is, is de Chinook dat ook niet.

5m@sh_1up

Sinds wanneer is de Lynx een helikopter van de KLu?

jurrien visser (JuVi op Twitter)


KapiteinRob

Citaat van: jurrien visser op 30/05/2012 | 19:39 uur
Dat zie ik een Klu heli (ongeacht het type) toch niet doen.  :big-smile:

Ja hoor, de Lynx......

dudge


jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ace1 op 30/05/2012 | 19:34 uur
Extreme heli landing op een OPV

Dat zie ik een Klu heli (ongeacht het type) toch niet doen.  :big-smile: