Benoemingen in de Defensietop

Gestart door Lex, 22/02/2012 | 10:21 uur

KapiteinRob

Citaat van: Marc66 op 19/03/2012 | 19:06 uur
Wat wel heel bijzonder is, want meestal weet iedereen allang dat jij bevorder gaat worden zonder dat jij het zelf weet  ;D

Meestal wordt je, al weet je dat het er aan zit te komen, ook pas bevorderd als je voldoet aan alle eisen en (wat opgaat bij die mevrouw van de kmar) je geslaagd bent voor de vereiste opleidingen.

Marc66

Wat wel heel bijzonder is, want meestal weet iedereen allang dat jij bevorder gaat worden zonder dat jij het zelf weet  ;D

Lex

Citaat van: Kapitein Rob op 15/03/2012 | 06:41 uur
Topofficieren binnen de krijgsmacht zijn in botsing gekomen met defensieminister Hillen over de benoeming tot generaal van een burgermedewerkster bij de Koninklijke Marechaussee.
Volgens de weblog van de Vzr. KVMO is betrokkene bevorderd per 01-12-2011.

Laurens

Citaat van: Marc66 op 16/03/2012 | 17:05 uur
Volgens mij is het een storm in een heel klein glas water.
a. het betreft een Generaal bij de KMar (of all krijgsmachtonderdelen => wat maak je je druk?)

Leg uit?

Citaatc. volgens mij gaat een Generaal van de KMar niet voor een uitzending naar o.a. Afghanistan,

Want Generaals gaan niet op uitzending?

Citaatwat zou hij/zij daar moeten doen? Bonnen uitschrijven aan verkeerd geparkeerde vliegtuigen?

Doe eens een goeie gok


KapiteinRob

Citaat van: Ace1 op 16/03/2012 | 23:54 uur
onderofficier is een zeer gewaardeerd forumlid hier omdat ze weet waar ze het over heeft.

Aha, dat heb jij objectief vastgesteld? Of betreft het hier je mening?

Ace1

Citaat van: Marc66 op 17/03/2012 | 00:06 uur
Vreemde en vooral zeer primaire reactie, laat ik het er op houden dat het al na 0000h is en dus tijd om te gaan slapen  ;D

Ik had eerder de indruk dat je te diep in een glaasje had gekeken? :devil:

Marc66

Vreemde en vooral zeer primaire reactie, laat ik het er op houden dat het al na 0000h is en dus tijd om te gaan slapen  ;D


onderofficier

#86
Citaat van: Marc66 op 16/03/2012 | 23:57 uur
Bedankt voor de info, Ace en dat je schrijft dat onderofficier een vrouw is, volgens iet teveel info  ;D
Als je had opgelet (en niet alleen druk bezig bent met je eigen mening te verkondigen) dan had je het ook een posting van mijzelf kunnen halen... en als dat niet begrijpt lees dan het antwoord daarop...


hier dé link http://www.defensieforum.nl/Forum/benoemingen_in_de_defensietop-t22527.0.html;msg262861#msg262861
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Marc66 op 16/03/2012 | 23:57 uur
Bedankt voor de info, Ace en dat je schrijft dat onderofficier een vrouw is, volgens iet teveel info  ;D

Marc66, dat jij een vent bent wil niet zeggen dat dit een voordeel is.  :devil:

Marc66

Bedankt voor de info, Ace en dat je schrijft dat onderofficier een vrouw is, volgens iet teveel info  ;D

Ace1

Citaat van: Marc66 op 16/03/2012 | 23:49 uur
Welke andere vragen, maar, ik dacht dat de bedoeling van dit forum is om anoniem je ding te kunnen of mogen schrijven. Ben jij militair, onderofficier?

Marc66 natuurlijk is onderofficier een militair,  onderofficier is een zeer gewaardeerd forumlid hier omdat ze weet waar ze het over heeft.

onderofficier

Het is géén specifiek "schrijf van je af forum"    het is toch logisch dat als je wat schrijft mensen daar op reageren  cq vragen daar over stellen.
Het antwoord op mijn vraag aan mij is JA   
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Marc66

Welke andere vragen, maar, ik dacht dat de bedoeling van dit forum is om anoniem je ding te kunnen of mogen schrijven. Ben jij militair, onderofficier?


onderofficier

En nu nog antwoord op de andere vragen    het valt me op dat je meerdere malen op deze manier de aan jouw gestelde vragen beantwoord of vragen gewoon niet beantwoord.      Vreemd voor iemand die zo gesteld is op zijn vrijheid van meningsuiting
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.