Auteur Topic: Vraag over de opleiding Onderofficier Operationele Dienst Verbindingen  (gelezen 695 keer)

ibizaganger98

• Net nieuw hier
  • *
Vraag over de opleiding Onderofficier Operationele Dienst Verbindingen
« Reactie #5 Gepost op: 16/10/2015 | 13:49 uur »
Ik wil gaan solliciteren voor de functie onderofficier operationele dienst verbindingen en volgens de website werkenbijdefensie.nl is dit het opleidings traject:

Citaat
je volgt eerst de maritieme militaire vorming van 9 weken. Daarin leer je onder meer de algemene scheepstaken. Daarna volg je de Eerste Vakopleiding van 10 weken en doe je vervolgens 3 maanden ervaring op aan boord van een schip of aan de wal. Daarna is het tijd voor de tweede vakopleiding van 22 weken met aansluitend 11 weken lang diverse civiele computeropleidingen, 6 weken scheepstype-gerichte opleidingen en een kaderopleiding van 7 weken met aansluitend een stageperiode van 5 maanden

Tijdens die 3 maanden ervaring, leer je dan gewoon door? Ik bedoel, doe je dan ook nog een opleiding ondertussen? Ik wil het graag weten zodat ik weet hoe lang de opleiding is.

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.