Auteur Topic: De CV90  (gelezen 44634 keer)

battle10

• Gast
De CV90
« Reactie #501 Gepost op: 06/05/2011 | 06:30 uur »
Het wordt ook voor mensen die foto's willen maken van oefeningen van de Landmacht een lastige tijd. Ik ben sinds januari bezig met een officier binnen de Landmacht die, uit de aard van zijn functie, een totaaloverzicht heeft qua oefeningen van zijn eenheid, maar het schiet niet op. Hij laat niets van zich horen, ik bel en mail hem regelmatig maar krijg geen antwoord. Het blijft bij beloftes.

Ik snap het het best, hij heeft een hoop toestanden aan zijn hoofd,  maar het is wel jammer dat ik en nog twee anderen nu al verschillende oefeningen gemist hebben, omdat we gewoon geen info krijgen.

Ik ga ervan uit dat er met de CV90 nog wel geoefend wordt, want die wordt vast wel ingezet bij een nieuwe missie, volgens mij ook voor de politiemissie, daarom mijn vraag: kan iemand die meer weet over oefeningen met de CV90 (of andere oefeningen), of die iemand kent die meer info kan geven, mij pm-en? Alles blijft natuurlijk vertrouwelijk.

Alvast bedankt.

http://www.flickr.com/photos/battle14/

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 500 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.