Auteur Topic: Medische afkeuring knie  (gelezen 2603 keer)

Lars0181

• Net nieuw hier
  • *
Medische afkeuring knie
« Reactie #20 Gepost op: 14/01/2015 | 18:19 uur »
Hallo mijn naam is Lars en ik ben 18 jaar. Ik zit in mijn laatste paar maanden van mijn veva opleiding. Ik heb gesolliciteerd bij luchtmobiel. Gister op mijn medische keuring werd ik ingedeeld in cluster 5 ipv cluster 6, mijn droom viel in duigen. De reden waarom ik afgekeurd ben is  X knieŽn. Hierdoor is er meer speling in mijn knie en durfde ze het niet aan mijn zo'n zware functie te laten doen. Het gekke is alleen dat ik nooit blessures of pijntjes aan die knie heb gehad, terwijl ik altijd gesport heb en in de veva opleiding al veel met zware bepakking heb gelopen. Mijn droom is altijd al geweest om bij de luchtmobiele brigade te komen en ik wil het niet opgeven . Na de keuring zei een majoor van de GNK mij dat ik het na een functie pantserinfanterie alsnog door kan stromen naar luchtmobiel ik weet alleen niet of die kans groot is.  Het probleem blijft natuurlijk mijn knie. zijn er andere mensen met het zelfde probleem? Zou fysiotherapie helpen bij het versterken van mijn knie? zou een bezoekje aan de orthopeed helpen? Of zijn er misschien ook andere via een omweg bij luchtmobiel gekomen? Dit zijn allemaal vragen die door mijn hoofd tollen. Ik hoop dat iemand mij advies kan geven, alles is welkom.
« Laatst bewerkt op: 14/01/2015 | 18:20 uur door Lars0181 »

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 19 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.