Auteur Topic: overstappen van functie  (gelezen 1068 keer)

jandodo

• Gast
overstappen van functie
« Reactie #8 Gepost op: 11/04/2015 | 23:21 uur »
beste medeforumleden.

ik ben net klaar met veva grop niveau 2 en heb me keuring traject helemaal doorlopen.
ik heb gesolliciteerd op soldaat luchtmobiel cluster 6 maar tijdens de keuring heb ik cluster 3 gekregen omdat ik soepele enkels heb en speling op me knie.
dus mij werd al gelijk verteld dat luchtmobiel het niet ging worden , ik had daar opzich wel vrede mee want mijn 2de keus was de pantserinfanterie cluster 4.
Nu hebben ze mij cluster 3 gegeven omdat ik in het verleden een blessure heb gehad (klapvoet) heb gehad.
mooi lullig want ik wil zo graag naar de infanterie , maargoed heb dan een functie aangenomen als stuksbedienaar bij de veldartillerie.

maar hier zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten maar ja ik moet toch wat he.
ze hebben mij verteld dat ik het volgend jaar nog een keer kan proberen en als ik dan kan aantonen dat ik geen blessures of klachten meer heb gehad dat ze mij de voordeel van de twijfel willen geven om alsnog dan naar de infanterie te gaan.

maar als ik de amo heb afgerond en mijn functie opleiding heb gedaan dan kan ik toch niet zomaar weg ? en wat als ik weer geen cluster 4 krijg.

ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen want in amsterdam doen ze allemaal maar een beetje vaag  :(

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.