Auteur Topic: Sollicitatie en vervolgtraject  (gelezen 701 keer)

Timmers

• Junior lid
  • **
Sollicitatie en vervolgtraject
« Reactie #3 Gepost op: 16/09/2015 | 10:38 uur »
Beste Forumleden,

Over een aantal maanden rond ik mijn opleiding Business Administration (bedrijfskunde) aan de universiteit van Twente af.
Op dit moment ben ik 24 jaar en zit ik zowel fysiek als mentaal goed in elkaar.
Graag zou ik willen beginnen met de korte officiers opleiding aan de Koninklijke militaire academie in Breda.
Mijn doel is echter om officier bij het korps commando troepen te worden. hierover heb ik een aantal vragen die wellicht door forumleden beantwoord kunnen worden.

1. Is het mogelijk om direct na het succesvol afronden van de korte officiersopleiding te beginnen met de opleiding tot commando of moet ik eerst een periode bij de pantserinfanterie of de luchtmobiele brigade dienen? deze vraag stel ik aangezien de maximale aanvangsleeftijd bij het korps commando troepen is vastgesteld op 28,5 jaar.

2. Mocht ik kunnen beginnen aan de opleiding tot commando behoud ik dan mijn huidige rang of verandert dit bij de aanvang van de opleiding?

Met vriendelijke groet,

Timmers

« Laatst bewerkt op: 16/09/2015 | 17:08 uur door Timmers »

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.