WWW.DEFENSIEPROTEST.INFO

Gestart door A.J., 17/04/2011 | 10:18 uur

Cigarz

Of het zin heeft of niet; ik heb me aangemeld. Ben wel lid van een andere vakbond, maar dat boeit niet...

Tanker

Citaat van: Ros op 17/04/2011 | 14:41 uur
Deze site moet heel snel bekend worden en heel veel aanmeldingen krijgen. Het Haagsche zal (ook) deze site volgen. Zou vervelend zijn als zij de conclusie zouden trekken dat de aangekondigde sloopwerkzaamheden niet bij de mensen leeft omdat er "maar" zoveel leden zijn en de inbreng minimaal is.

Een van de leden van deze site haalde ook aan....waarom een nieuwe site terwijl er het Defensieforum is !.

Ik hoop dat iemand uit Den Haag deze site leest, van mij kunnen ze daar zo'n beetje allemaal de t*ring krijgen...... :mad:

SMI de Boer

Citaat van: Ros op 17/04/2011 | 20:14 uur
Citaat van: SMI de Boer op 17/04/2011 | 19:42 uur
Ja, maar als het allmaal zo versplinterd georganiseerd wordt, op zo veel niveaus en verschillende platforms heeft het allemaal geen klote nut. En die hele internetsite-hype voegt daar al niks aan toe. Er wordt je van het begin af aan geleerd dat je als militair ale één team optreedt en iedereen gaat eenmansacties op zitten starten waarbij men maar denkt dat als ze ergens maar meteen een website-je aan wijden de wereldmacht in handen te krijgen. Een organisatie die op samenwerken gebaseerd is kan zich al niet eens vastklampen aan één vakbond...



Als het niet uit het team komt zal iemand toch iets moeten proberen. Jammerend in een hoekje kruipen helpt echt niet  :neutral:


Dat is ook niet wat mijn insteek is; het gaat er om dat ik geen zin heb om met 15 man duidelijk te maken dat ik vind dat NL BV een leger nodig heeft. Zoals ik ook over Afghanistan vond dat we met zijn allen (interpreteer dat vijelijk) gaan of helemaal niet vind ik nu ook at we alles dat rolt vliegt krijpt of schrijft moeten mobiliseren voor een enorme oefening cq verlaatsing waardoor heel nederland twee dagen plat gaat: dan doe ik mee!
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ros

Citaat van: SMI de Boer op 17/04/2011 | 19:42 uur
Ja, maar als het allmaal zo versplinterd georganiseerd wordt, op zo veel niveaus en verschillende platforms heeft het allemaal geen klote nut. En die hele internetsite-hype voegt daar al niks aan toe. Er wordt je van het begin af aan geleerd dat je als militair ale één team optreedt en iedereen gaat eenmansacties op zitten starten waarbij men maar denkt dat als ze ergens maar meteen een website-je aan wijden de wereldmacht in handen te krijgen. Een organisatie die op samenwerken gebaseerd is kan zich al niet eens vastklampen aan één vakbond...



Als het niet uit het team komt zal iemand toch iets moeten proberen. Jammerend in een hoekje kruipen helpt echt niet  :neutral:

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: dudge op 17/04/2011 | 20:04 uur
Petitie starten?
100.000 handtekeningen moet lukken toch?

Ik teken direct... en met 100.000 handtekeningen kunnen we volgens mij ook wel een eigen partij beginnen.

SMI de Boer

Ja, maar als het allmaal zo versplinterd georganiseerd wordt, op zo veel niveaus en verschillende platforms heeft het allemaal geen klote nut. En die hele internetsite-hype voegt daar al niks aan toe. Er wordt je van het begin af aan geleerd dat je als militair ale één team optreedt en iedereen gaat eenmansacties op zitten starten waarbij men maar denkt dat als ze ergens maar meteen een website-je aan wijden de wereldmacht in handen te krijgen. Een organisatie die op samenwerken gebaseerd is kan zich al niet eens vastklampen aan één vakbond...

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

boekje_pienter

Citaat van: SMI de Boer op 17/04/2011 | 16:55 uur
Maakt allemaal geen reet uit man.

Ben ik niet met je eens. Sowieso geeft het geen pas om je kop in het zand te steken en te doen alsof al die ellende niet doorgaat als jij niets doet. Het tegenovergestelde kan waar zijn. Zoals ik al eerder stelde - en keihard meen - hangt veel, zo niet: alles, af van de stilzwijgende loyaliteit van het Defensiepersoneel.

Ja, ik weet dat wij niet mogen staken. Ja, ik weet ook dat het mobiliseren van je achterban, in welke zin ook, een positief effect kan hebben.

Nogmaals: je kunt ook bij de pakken neer gaan zitten en hopen dat deze bezuinigingsgolf vanzelf voorbijstroomt. Dat is wishful thinking. Het is beter actie te ondernemen...

SMI de Boer

Maakt allemaal geen reet uit man.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ros

Deze site moet heel snel bekend worden en heel veel aanmeldingen krijgen. Het Haagsche zal (ook) deze site volgen. Zou vervelend zijn als zij de conclusie zouden trekken dat de aangekondigde sloopwerkzaamheden niet bij de mensen leeft omdat er "maar" zoveel leden zijn en de inbreng minimaal is.

Een van de leden van deze site haalde ook aan....waarom een nieuwe site terwijl er het Defensieforum is !.

A.J.

Citaat van: boekje_pienter op 17/04/2011 | 10:30 uur
Nutteloze site.

We hebben immers al het Defensieforum ;)

Ik dacht zet hem er maar bij na de "Krimp zonder Kramp" brief die voorbij was gekomen. Zonder googlen had ik niet eens geweten dat die site bestond.

boekje_pienter

Nutteloze site.

We hebben immers al het Defensieforum ;)

A.J.

WWW.DEFENSIEPROTEST.INFO
17-04-2011

Afgelopen donderdag is het nieuwste ODB protestforum met spoed op internet actief geworden. Dit forum is speciaal in het leven geroepen nadat de minister van defensie zijn bezuinigingsplannen bekend maakte.

Bezuinigingsforum

Het forum geeft alle militairen en burgerdefensiepersoneel de gelegenheid zijn of haar mening in  alle vrijheid te geven.

www.defensieprotest.info , heeft onder andere de volgende onderwerpen zoals marine, land en luchtmachtbezuinigingen maar ook kan er specifiek gesproken worden over bijvoorbeeld personele consequenties.

Deze protestsite blijft bestaan totdat de minister met plannen komt die breed door het Defensiepersoneel wordt gedragen, en die positief zijn voor de veiligheid van Nederland.


Tot ziens op het forum

Redactie ODB

Forum