Rara, waar/wie/wat ben ik? Deel 2

Gestart door Lex, 26/07/2011 | 09:33 uur

Sine Pari

Welk merk en type motor is dit?
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

Sine Pari

Citaat van: A.J. op 27/07/2011 | 11:47 uur
Citaat van: Harald op 27/07/2011 | 11:44 uur
Citaat van: A.J. op 27/07/2011 | 11:36 uur
Correct. 

sorry, maar ik krijg de betreffende foto bij een andere plek

namelijk : Grafenwoehr Training Area


Had ik ook goed gerekend, ligt nl. niet al te ver van elkaar af.

Bron foto: http://www.mihalko-family.com/Images/Military/Tanks/3-64%20Armor%20M1%20Platoon%20at%20Hohenfels.png
Na de wiedervereinigung en de reorganisatie van de U.S. Army in Germany, en zeker wat betreft Armor zijn standplaatsen, oefenterreinen etc of tesamen gegaan, onder een HQ gekomen, opgeheven, etc. HTA is nu een subordinate entity tot de US Army Garrison (USAG) Grafenwöhr. En daarom staat waarschijnlijk een photo die op HTA in de buurt van checkpoint six is gemaakt op de link naar welke jij verwijst.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

A.J.

Citaat van: Harald op 27/07/2011 | 11:44 uur
Citaat van: A.J. op 27/07/2011 | 11:36 uur
Correct. 

sorry, maar ik krijg de betreffende foto bij een andere plek

namelijk : Grafenwoehr Training Area


Had ik ook goed gerekend, ligt nl. niet al te ver van elkaar af.

Bron foto: http://www.mihalko-family.com/Images/Military/Tanks/3-64%20Armor%20M1%20Platoon%20at%20Hohenfels.png


A.J.

#13
Correct.  

Maar zal voor jou ook wel bekend terrein zijn.

Sine Pari

HTA ofwel Hohenfels Training Area
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

A.J.


Elzenga

de kerk in het spookdorp Wollseifen bij Dreiborner Hochebene is het niet...die ziet er te goed uit nog.

A.J.

Citaat van: dudge op 26/07/2011 | 17:30 uur
Zat ik ook al te denken. Maar gezien het tijdsbestek van de foto zou het kunnen natuurlijk. Dacht aan inzet gebied door die kerk op de achtergrond. Die is aardig vervallen.

Het is dan ook juist die kerk die bekend moet zijn. Ik ben er iig vaak zat langs gereden toen Nederland nog wel eens leuke oefeningen draaide.

A.J.


Lex


A.J.

We komen in de buurt... Duitsland is alvast goed. Maar Smi de Boer moet het zeker kennen gok ik zo.

Ace1


Ros

Gokje.............. Vogelsang in de Eifel ?.

A.J.