Wie komt wanneer op bij de KMA?

Gestart door adlouter, 28/11/2007 | 23:02 uur

OPS

Nog lui die gaan starten in september 2016?

het is een beetje stil hier...

DanielJ

#327
@Tarekg --> Naar mijn weten zullen we vele dingen gezamenlijk doen, maar zullen de dienstvakken en wapens ook vaak apart worden genomen om andere dingen te doen. Dit is wat ik heb gelezen en gehoord. Waarschijnlijk moeten we het allemaal maar eventjes op ons af laten komen :P.

@Threx --> Waarschijnlijk heb ik jou wel gezien en/of gesproken Threx. Ik was die kerel met het zwarte shirt aan, de verschrikkelijke hoest en veel te veel praatjes ;-). Mijn beleving van de dag was hetzelfde. Leuke, interessante dag en veel leuke mensen ontmoet die tegelijkertijd met ons starten!

Ik heb er zin in.

Tot aankomende maandag!
Opkomstdatum KMA: 22-02-2016
KOO Infanterie

Threx

Heel veel mensen voor volgende week tegen gekomen vandaag. Geen idee of ik één van jullie vandaag nog heb gesproken, was in ieder geval een interessante dagbesteding op het KPU haha.

Tarekg

#325
Ik ga ook de 22ste beginnen voor de functie Officier electro bij de KLU, mijn kleding moet ik op de 16de gaan passen! Ik vraag mij verder af hoe de verschillende krijgsmachtdelen worden verdeeld tijdens de opleiding, is het ieder voor zich of zijn er ook activiteiten die wij gezamenlijk doen?

DanielJ

#324
Dag Threx en Spost,

De 15e mag ik ook kleding gaan passen.
Zojuist van een andere aankomende cadet vernomen dat hij ook de 15e kleding mag passen.

Ik kom jou, Threx, om 0800 aankomende maandag waarschijnlijk wel tegen.

Groetjes en tot dan!

Daniel

PS: De 16e februari ga ik waarschijnlijk met deze persoon, rond een uur of 7, een drankje doen in Nijmegen. Als een van jullie zin heeft om aan te sluiten zou dat alleen maar leuk zijn! Ik hoor het wel. Groetjes
Opkomstdatum KMA: 22-02-2016
KOO Infanterie

Threx

Hier ook opkomst voor de KMA de 22ste, voor een functie als Officier bij de Artillerie. Ik mag mijn kleding komende maandag de 15e gaan passen.  ;D

DanielJ

Dag spost,

Klinkt goed! Ik wist niet dat die functie bestond.

Ik heb nog geen idee wanneer ik kleding mag gaan passen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk ook rond die koers zijn. Misschien zie ik je de 16e daar wel. Ik houd je op de hoogte.

Groet,

Daniel
Opkomstdatum KMA: 22-02-2016
KOO Infanterie

spost

Ik ga de KOO bedrijfseconomie doen bij de Klu.
De 16e ga ik kleding passen.

Sytze

DanielJ

Dag spost.

22 februari a.s. kom ik ook op! Ik ga de KOO Infanterie doen.

Wat ga jij doen?

Groet,

Daniël
Opkomstdatum KMA: 22-02-2016
KOO Infanterie

spost

Zijn er nog mensen die 22 februari aanstaande op moeten komen?

rondepon

ik ga mijn zoon maandag 10-8 wegbrengen naar de KMA  ,gaat voor luchtgevechtsleider

LAGMK

Gefeliciteerd Hendriks! En tot komende maandag dan.

(Op mijn naamplaatje zou Kateman moeten komen te staan  ;) )

m_hendriks

Aankomende maandag opkomen voor KOO inf. Las net dat er al een paar van dit forum ook opkomen, toevallig nog iemand uit Den Haag of omstreken?

LAGMK

LUA inderdaad, ik moet nog even oefenen op de afkortingen...

Die overstap kwam door een lagere inschaling bij het GO. Ik heb 15 jaar geleden een huidziekte gehad aan een been, waardoor ze mij inschaalden op een lager niveau. Helaas niet iets waar ik voor kon trainen, want de onderzoeken, kracht en conditie was allemaal goed.
Desondanks erg blij en enthousiast hoor, officier LUA was mijn tweede keuze (klinkt stom, weet ik). En ik weet ook zeker dat ik - mits ik de opleiding doorkom - op De Peel een mooie tijd tegemoet ga! Op naar 10 augustus :-)

(Maar eerst nog even de vierdaagse lopen, ik woon namelijk wel in Nijmegen  8) )

bert601

Citaat van: LAGMK op 13/07/2015 | 18:31 uur
En ook ik heb ben vandaag via email bericht dat ik 10 augustus op mag komen!
Ga voor de KOO LUWA, dus nu alleen nog even de aanstellingsbrief afwachten die ik binnenkort in de bus krijg.

Blij! :-)
Gefeliciteerd!
Bedoel je de LUA? Zo ja, vanwaar de overstap van cavalerie verkenning naar de LUA?