Wie komt wanneer op bij de KMA?

Gestart door adlouter, 28/11/2007 | 23:02 uur

jspoor

Citaat van: adlouter op 04/12/2007 | 14:07 uur
Zenuwen voor de FSB?

Als je een beetje een goeie conditie hebt is er niet veel aan, is't voor iedereen te doen.

Zenuwen mag je bewaren voor de AAC...

Ook niet voor cluster 4 ? .. ik heb geen idee, afgelopen 3 weken 5 dagen per week getraind (wel elke dag andere spiergroep enzo). Maar misschien maak ik me inderdaad druk om niks. Hoe beviel jullie die fietstest?

adlouter

Zenuwen voor de FSB?

Als je een beetje een goeie conditie hebt is er niet veel aan, is't voor iedereen te doen.

Zenuwen mag je bewaren voor de AAC...

jspoor

Citaat van: adlouter op 30/11/2007 | 20:00 uur
Eddie   -   5 december 2007 AAC
JSpoor   -   6 december 2007 FSB & PO
jee-bee   -   4 december 2007 AAC
Martijn   -   5 december 2007 AAC
Ad        -   7 december GO

Geloof dat ik wat aan de late kant ben? Niemand meer voor de FSB a.s. donderdag? Zenuwen beginnen nu te komen  :)

LiekeL

Ik ben er bij! Alle keuringen etc. zijn afgerond. Ik ga Bevoorrading & Transport doen. Vooropleiding VWO en ben nu aan het afstuderen aan mijn (HBO) opleiding.
Er is alleen 1 ding wat ik vreemd vind: AAC geeft als startdatum 4 februari aan. Op de open dag van de KMA (afgelopen maand) werd mij echter gezegd dat de opleiding op dinsdag zal beginnen (dus 5 februari). Ook heb ik op de site van de luchtmacht gezien dat de verschillende officiersopleidingen 5 februari starten. Ik dacht altijd dat die opleidingen tegelijk starten?
Ok, het scheelt maar 1 dag, maar aangezien ik een echte Brabantse ben en deze dagen tijdens carnaval vallen is het toch wel fijn om te weten wanneer de startdatum is  :angel: (hoewel het sowieso een rustige carnaval zal worden met het bivak in zicht)...
Wie o wie geeft mij het 'verlossende' antwoord??

adlouter

Naam: Ad
Leeftijd: 20
Vooropleiding: 1 jaar HBO-verpleegkunde (propedeuse niet gehaald)
Dienstvak: Bevoorrading en Transport

Alleen m'n GO nog aanstaande vrijdag...

Frenk

Woensdag a.s. GO, als ik niks mankeer ben ik er bij.

Naam: Frank
Leeftijd: 25
Vooropl.: Accountancy (vraag maar niet waarom...)
Dienstvak: Infanterie

martijn.

Ik ben ook wel benieuwd naar de situaties van mijn aankomende collegea.

Martijn: vooropleiding: WO, leeftijd: 27, wapen: vbdd

oh en opkomst 4 februari, ivm ot blijven ;)

Jullie?

adlouter

Oké nog niemand die de zekerheid heeft dat hij/zij gaat beginnen dus. We kiezen voor een spannend beroep ::)

We hebben nu:

Eddie   -   5 december 2007 AAC
JSpoor   -   6 december 2007 FSB & PO
jee-bee   -   4 december 2007 AAC
Martijn   -   5 december 2007 AAC
Ad        -   7 december GO

Aardig dat we allemaal volgende week weer 'n keuring o.i.d. hebben, veel succes alvast...

Enne, ben benieuwd of er nog meer mensen op het forum zijn die hopen te beginnen aanstaande feb.

martijn.

voor mij hetzelfde, alleen woensdag AAC.

Verbindingsdienst

jee-bee

Als verder alles goed gaat ( a.s. dinsdag AAC ) ga ik met je meedoen!

Cavalerie


jspoor

Ik hoop er bij te zijn voor infanterie of verbindingen (resp. 1e en 2e keus). Volgende week donderdag mijn FSB en PO, ben zeer benieuwd. Ik ben namelijk pas twee, twee en een halve week aan het trainen voor die fietstest met het idee dat de keuring eind december was. Nu kreeg ik bericht dat het dus 6 december al is  :o
Ik heb het afgelopen maandag 14 minuten op de fiets volgehouden in de fitness ruimte startend bij level 5 eindigend bij level 14. ik heb alleen geen idee wat dit in Watts was enzo, moeilijk vergelijkbaar allemaal.
Anyway, hopelijk haal ik het allemaal en zie ik jullie misschien in breda op de 4e !

Eddie

hi ad,

nou, ik hoop met je 4 februari te gaan starten. aanstaande woensdag de AAC...

ed

adlouter

#1
Wie hopen er (met mij) in februari aan de KMA te beginnen?

Moet alleen m'n GO nog, volgende week, en daarna is het zeker dat ik B&T ga doen.

Groet,

Ad