Baan bij defensie bij 20+ ?

Gestart door defaultuser4981, 06/02/2012 | 23:14 uur

Ipkiss

Ook voor andere functies kun je gewoon instromen, dus niet alleen luchtmobiel. Er is dit jaar extra behoefte aan 'spijkerbroeken' dus ik zou zeggen solliciteren!
Huz-Huz1-Kpl-Kpl1-Knt-Tlnt-Elnt-Ritm-Maj

Hans87

Wat heb je in de tussentijd gedaan? Opleidingen ed...

Ros

Binnen komen is makkelijker dan binnen blijven is de huidige motto van Defensie  :omg:

SMI de Boer

en daarbij kan je tot 27 instromen
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

ZitStuk

Luchtmobiel werft nog zonder veva en de Painf tegenwoordig ook las ik
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

defaultuser4981

Beste mensen,

Zo'n half jaar geleden ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch echt mijn jongensdroom achterna wil, en dat is dus een baan bij defensie. Ik ben enthousiast op gaan zoeken wanneer en waar ik kon solliciteren. Vervolgens kom ik erachter dat je nog alleen maar bij defensie aan de bak komt als je de opleiding veiligheid en vakmanschap hebt gedaan. ik heb me dus direct aangemeld voor de eerst komende info avond (die was vandaag), en ik kreeg er te horen dat ze eigenlijk alleen mensen aannemen die rechtstreeks van de middelbare school afkomen.

Is het dan echt zo dat ik op mijn jonge 22 jarige leeftijd niet meer aan de slag kan bij defensie? Of is er nog een andere manier om binnen te komen?