Wie komt hoelaat en waar op voor de Natres.

Gestart door Defensieforum, 27/03/2005 | 15:32 uur

Kaaskop2

Citaat van: Thom95 op 27/11/2023 | 14:35 uurPen en papier meenemen! Voor de rest voorziet de baas je overal van  ;)

Ter voorbereidingen raad ik je aan om de rangen en standen eens door te nemen, met name die van de onderofficier. Dan kom je goed beslagen ten ijs!

Veel succes!

Dat heb ik gemerkt, wat een enorme hoeveelheid spullen kreeg ik mee van KPU haha. Dank voor de nuttige tips!

Thom95

Citaat van: Kaaskop2 op 26/11/2023 | 12:29 uurIn december volg ik de ARB in Schaarsbergen. Heb er zin in! Mocht iemand nog goede tips hebben, dan houd ik me aanbevolen.

Pen en papier meenemen! Voor de rest voorziet de baas je overal van  ;)

Ter voorbereidingen raad ik je aan om de rangen en standen eens door te nemen, met name die van de onderofficier. Dan kom je goed beslagen ten ijs!

Veel succes!

Kaaskop2

In december volg ik de ARB in Schaarsbergen. Heb er zin in! Mocht iemand nog goede tips hebben, dan houd ik me aanbevolen.

Bijl1992

Citaat van: RadicalFriend op 10/05/2023 | 11:40 uur
Ik mag deelnemen aan de ARB van 4 tm 16 juni te Harskamp. Kleden 26 mei.
Het heeft ook voor mij wel even geduurd voordat ik op mocht komen, ik was in december goedgekeurd en had de aanstelling in maart binnen.

Zijn er nog anderen op dit forum die er dan ook bij zijn?
Zin in!

Ik mag 28 augustus opkomen. Ook erg veel zin in

RadicalFriend

Ik mag deelnemen aan de ARB van 4 tm 16 juni te Harskamp. Kleden 26 mei.
Het heeft ook voor mij wel even geduurd voordat ik op mocht komen, ik was in december goedgekeurd en had de aanstelling in maart binnen.

Zijn er nog anderen op dit forum die er dan ook bij zijn?
Zin in!

gewoonbart

Citaat van: Defender op 24/01/2022 | 10:44 uur
Hallo,

Ik zal de 6ste van februari op moeten komen voor de ARB te Harskamp. Zijn er nog anderen die dezelfde zullen volgen? En heeft iemand nog tips?

Iig erg veel zin in.

Groet

Wees uitgerust, neem alles mee en lees je brieven goed. En daar veel plezier hebben.  :big-smile:

Defender

Hallo,

Ik zal de 6ste van februari op moeten komen voor de ARB te Harskamp. Zijn er nog anderen die dezelfde zullen volgen? En heeft iemand nog tips?

Iig erg veel zin in.

Groet

Remco Kuijpers

Citaat van: KLKRT op 14/07/2021 | 21:14 uur
Op 22-08 mag ik opkomen voor de ARB in Harskamp! Zin in! Nog anderen hier die dan hun opkomstmoment hebben?

Jes!

Johanneke87

Citaat van: KLKRT op 14/07/2021 | 21:14 uur
Op 22-08 mag ik opkomen voor de ARB in Harskamp! Zin in! Nog anderen hier die dan hun opkomstmoment hebben?

Ja ik!  :big-smile:

KLKRT

Op 22-08 mag ik opkomen voor de ARB in Harskamp! Zin in! Nog anderen hier die dan hun opkomstmoment hebben?

levopa

Citaat van: roerdompje op 13/06/2021 | 07:46 uur
Iemand die toevallig ook 19 juni moet kleden en 27 juni opmoet voor de amo in oirschot?

Ik ben ingepland voor september, de 9e kleden en de 20ste begint de opleiding. De locatie weet ik nog niet, heb je die later in de brief ontvangen o.i.d.? Succes alvast!

roerdompje

Iemand die toevallig ook 19 juni moet kleden en 27 juni opmoet voor de amo in oirschot?

el-snottebel

Zijn er hier toevallig mensen die voor het PO op 5 februari naar Amsterdam gaan?
;D

R.Peters.I

Ha allen,

Zijn er nog andere mensen die op moeten komen voor de ARB van 11 januari 2021? Ik heb mijn kleedmoment begin november al gehad, dus ik verwacht niemand tegen het lijf te lopen voordat de ARB begint.

Ik ben benieuwd!

JB1989