Ouderdag KMS

Gestart door lilian, 29/11/2009 | 23:40 uur

Marc66

Op vrijdag 13 april(!?) mochten 170(!?) onderofficieren hun diploma(?) ontvangen.

Diploma? Is de KMS ge-WEBT (dwz WEB-gecertificeerd) dan?

Tanker

Citaat van: Kapitein Rob op 10/04/2012 | 09:45 uur
Denk je dat het zoden aan de dijk zet om in deze te reageren op een posting van 2,5 jaar geleden?

hehehe, ik had dat nog niet eens door Rob  :angel:, slotje maar ?

KapiteinRob

Denk je dat het zoden aan de dijk zet om in deze te reageren op een posting van 2,5 jaar geleden?

Tanker

Citaat van: lilian op 29/11/2009 | 23:40 uur
Graag zou ik suggesties krijgen wat je mee kan nemen op de ouderdag.Meisjes geef je vaak een mooie bos bloemen maar wat geef je nou aan een militair die zijn eerste onderscheiding krijgt op de KMS?Wie heeft tips voor me?

Ik weet niet wat voor onderscheiding het is maar hij is nu vanaf september op de KMS en krijgt donderdag zijn eerste streepje of hoe je dat ook noemtHij is dus door de eerste 3 maanden heen en met goed gevolg.

Een ferme handdruk, meer niet....veel stelt het niet voor die eerste 3 maanden de AMO doorlopen......

Marc66

Twee jaar later, misschien is een handdruk een idee?  ;D


fathinking

Citaat van: lilian op 29/11/2009 | 23:40 uur
Graag zou ik suggesties krijgen wat je mee kan nemen op de ouderdag.Meisjes geef je vaak een mooie bos bloemen maar wat geef je nou aan een militair die zijn eerste onderscheiding krijgt op de KMS?Wie heeft tips voor me?

Ik weet niet wat voor onderscheiding het is maar hij is nu vanaf september op de KMS en krijgt donderdag zijn eerste streepje of hoe je dat ook noemtHij is dus door de eerste 3 maanden heen en met goed gevolg.
geef een knuffel meer als genoeg.

longlex

Hij zal zeer waarschijnlijk bevorderd worden naar Sld1. Is een normale/standaard bevordering op de KMS na 3 maanden en een cadeautje is niet nodig tenzij je dat echt zelf wil natuurlijk.

KapiteinRob

Misschien is het handig aan te geven wat voor onderscheiding..... ;)

lilian

#1
Graag zou ik suggesties krijgen wat je mee kan nemen op de ouderdag.Meisjes geef je vaak een mooie bos bloemen maar wat geef je nou aan een militair die zijn eerste onderscheiding krijgt op de KMS?Wie heeft tips voor me?

Ik weet niet wat voor onderscheiding het is maar hij is nu vanaf september op de KMS en krijgt donderdag zijn eerste streepje of hoe je dat ook noemtHij is dus door de eerste 3 maanden heen en met goed gevolg.