Rijksbegroting & Politieke toekomst

Gestart door Lex, 13/05/2011 | 15:47 uur

Zander

We hadden ook 0,00 kunnen krijgen Ros...........
Ik ben ook van menig dat ze beter de afgelopen bezuinigingen ongedaan hadden kunnen maken maar helaas.
People are sheep

Ros

Citaat van: Zander op 15/09/2015 | 15:59 uur
Latn we het van de positieve kant bekijken, er komt een ieder geval iets bij.  :sick:

Er komt niets bij, Defensie komt iets minder tekort, maar als je kost wat het kost voor de bühne positief wil blijven.....ga je gang en slaap lekker.

JdL

Citaat van: A.J. op 13/09/2015 | 18:32 uur
Niets aan de hand, rustig gaan slapen, etc. etc....


We leven in 2015 en wat zegt rutte: We moeten nuchter blijven :dead:

'The goal is world peace, and to do so you must have strength' Ronald Reagan

Zander

Citaat van: Mourning op 15/09/2015 | 16:16 uur
Valt me nog mee dat die extra 60 miljoen voor militaire missies niet uit die 345 miljoen wordt gehaalt...


Misschien is er nog een achterdeurtje waardoor defensie alsnog opdraait voor die 60 miljoen.
Het blijft politiek he :devil:
People are sheep

Mourning

Valt me nog mee dat die extra 60 miljoen voor militaire missies niet uit die 345 miljoen wordt gehaalt...
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Zander

Latn we het van de positieve kant bekijken, er komt een ieder geval iets bij.  :sick:
People are sheep

Huzaar1

Dus over 4 jaar zitten we pas op het niveau van 2011?

Man man man
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Harald

Defensie
•345 miljoen extra voor Defensie en 60 miljoen voor militaire missies.

Begroting voor 2016 !
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/09/15/miljoenennota-de-belangrijkste-maatregelen-op-een-rij/

Ros

Twitter
Voorzitter AFMP/FNV
@AnneMarieSnels
Iedereen die denkt dat Defensie er straks in begroting fantastisch uitkomt wordt vrees ik fors teleurgesteld. Houdt mn tweets in de gaten


www.nu.nl

mikemans

Citaat van: Enforcer op 13/09/2015 | 20:41 uur
Zet een partytent op op het Binnenhof met wat bedden, natte groep, en een keukentje....

Rutte;"NIMBY!!"

Enforcer

Zet een partytent op op het Binnenhof met wat bedden, natte groep, en een keukentje....

Lynxian

'Vluchtelingen' op een kazerne huisvesten. Wellicht wil het kabinet ze ook nog even de codes geven tot de wapenkluizen? Gewoon een suggestie, om onze assimiliatie wat succesvoller te maken. We zullen ons toch een keertje moeten aanpassen aan onze nieuwe overlords.  :annoyed:

Enforcer

Citaat van: mikemans op 13/09/2015 | 17:46 uur
Als ik een oorlog zou willen beginnen en winnen tegen Europa en als ik zeker zou willen maken dat ik hem won, dan zou ik ongeveer zo beginnen. Eerst economisch op de knieën, dan overladen met vluchtelingen, beide zorgen voor een verdeeld Europa. En dan op het moman supreme zou ik mijn troepen laten toeslaan welke ik met de vluchtelingen mee naar binnen heb gesmokkeld.

Goed getimed want bijvoorbeeld Nederland heeft er in 60 jaar weer voor gezorgd dat haar defensie op het juiste niveau is om aan een nieuwe wereldoorlog te beginnen. Je zou bijna zeggen dat het al over tijd is.

3000 vluchtelingen per week betekend dat er over 13 weken meer vluchtelingen in Nederland zullen zijn dan militairen. Wel eens gehoord van numeriek overwicht op de vijand.  :omg:

+1, en niet vergeten dat er alleen pinda pinda geroepen kan worden....

A.J.

#8341
Niets aan de hand, rustig gaan slapen, etc. etc....


mikemans

Als ik een oorlog zou willen beginnen en winnen tegen Europa en als ik zeker zou willen maken dat ik hem won, dan zou ik ongeveer zo beginnen. Eerst economisch op de knieën, dan overladen met vluchtelingen, beide zorgen voor een verdeeld Europa. En dan op het moman supreme zou ik mijn troepen laten toeslaan welke ik met de vluchtelingen mee naar binnen heb gesmokkeld.

Goed getimed want bijvoorbeeld Nederland heeft er in 60 jaar weer voor gezorgd dat haar defensie op het juiste niveau is om aan een nieuwe wereldoorlog te beginnen. Je zou bijna zeggen dat het al over tijd is.

3000 vluchtelingen per week betekend dat er over 13 weken meer vluchtelingen in Nederland zullen zijn dan militairen. Wel eens gehoord van numeriek overwicht op de vijand.  :omg: