Groot onderhoud & update forum

Gestart door -Peter-, 22/02/2016 | 16:41 uur

JdL

De mobiele site is heel makkelijk. (bekijk het forum bijna altijd vanaf me mobiel)

Het enige probleem wat ik tot nu toe tegenkom is dat afbeeldingen bij posts vierkant worden afgebeeld als je op je mobiel zit.
dit zorgt bijna altijd voor vervormde afbeeldingen.
'The goal is world peace, and to do so you must have strength' Ronald Reagan

dudge

Zo'n nieuwe lay-out is altijd even wennen, maar dit bevalt prima! Vooral de mobiele site en de zoekoptie zijn enorm verbeterd.

Het proces zal wel aardig wat uren gekost hebben, thanks!

Sparkplug

Citaat van: -Peter- op 29/02/2016 | 14:49 uur
Als het goed is werk het nu wel weer [geplaatst vanuit MS Edge]

Dankjewel Peter  ;)
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

-Peter-

Citaat van: Sparkplug op 29/02/2016 | 10:08 uur
Het ziet er allemaal goed uit. Wel heb ik een opmerking. Gisteren kwam ik erachter dat ik in de webbrowser Microsoft Edge alle antwoord functies (vet, cursief, smileys, etc.) niet kan gebruiken. In Internet Explorer en Firefox kan ik deze wel gebruiken.

Als het goed is werk het nu wel weer [geplaatst vanuit MS Edge]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

JdL

wow fikse veranderingen!!
zal wel ff wennen zijn maar verandering van spijs doet eten ;)
'The goal is world peace, and to do so you must have strength' Ronald Reagan

-Peter-

Inderdaad dit is een bekend probleem. Ik zal deze avond kijken of hier een oplossing voor mogelijk is..
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sparkplug

Het ziet er allemaal goed uit. Wel heb ik een opmerking. Gisteren kwam ik erachter dat ik in de webbrowser Microsoft Edge alle antwoord functies (vet, cursief, smileys, etc.) niet kan gebruiken. In Internet Explorer en Firefox kan ik deze wel gebruiken.
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Lex


Micheltje

Mijn complimenten ziet er goed uit zo

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Elzenga

Ziet er goed uit!! :big-smile:

En ook goed voor de hersenen...weer wat veranderingen!

Ace1

Citaat van: -Peter- op 28/02/2016 | 11:15 uur
Als het goed is moet het nu weer werken zoals het was.

Dit is inderdaad een heel stuk beter dan vanmorgen om 10.00 uur

-Peter-

Citaat van: Ace1 op 28/02/2016 | 10:03 uur
Ligt het aan mij dat de website nu kleiner op het beeldscherm van mijn laptop staat, kan abuis zijn maar dit was voor het Groot onderhoud toch groter  of moet ik het configuratiescherm  aanpassen en zo ja in welke configuratie?

Als het goed is moet het nu weer werken zoals het was.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Dit kan inderdaad nog zo zijn. Ik zal hier zo dadelijk nog even naar kijken.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Ace1

Ligt het aan mij dat de website nu kleiner op het beeldscherm van mijn laptop staat, kan abuis zijn maar dit was voor het Groot onderhoud toch groter  of moet ik het configuratiescherm  aanpassen en zo ja in welke configuratie?