Onderhoud servers

Gestart door -Peter-, 21/10/2015 | 14:15 uur

Elzenga


Mourning

Citaat van: Elzenga op 22/10/2015 | 14:43 uur
of hij heeft gewoon gelijk :lol:

Zeer aannemelijk!!!  :crazy: :lol: :lol: :lol:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Elzenga

Citaat van: Mourning op 22/10/2015 | 13:41 uur
Is een aanname!  :crazy:


:lol: :lol: :lol:
of hij heeft gewoon gelijk :lol:

Mourning

"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Elzenga op 22/10/2015 | 13:29 uur
Ik heb me vanmorgen verslapen :angel:..duidelijk!..1+1=2... ;)

Watje

Elzenga

Ik heb me vanmorgen verslapen :angel:..duidelijk!..1+1=2... ;)

Ros

Citaat van: Sparkplug op 21/10/2015 | 15:22 uur
Dezelfde vraag die sommige mensen hebben na uitsluiting deelname aan EK voetbal 2016 of als internet en/of stroom plat ligt  :lol:


Dammen.... :cute-smile:

Sparkplug

Citaat van: Thomasen op 21/10/2015 | 15:13 uur
Oh jee, wat moet ik dan?!
Dezelfde vraag die sommige mensen hebben na uitsluiting deelname aan EK voetbal 2016 of als internet en/of stroom plat ligt  :lol:
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

dudge

Oh jee, wat moet ik dan?! Misschien m'n twitter maar eens afstoffen.

Mourning

"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Elzenga


-Peter-

Vanavond zullen er door de hostingprovider vanaf 22:00 uur een aantal noodzakelijke werkzaamheden worden uitgevoerd aan de stroomvoorziening van de servers van het DF. Voor deze werkzaamheden is het noodzakelijk dat de servers gedurende 30 tot 60 minuten worden uitgezet. Als gevolg hiervan zal het DF vanavond tussen 22:00 en 23:00 uur enige tijd niet beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Het Defensieforum-team
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...