Vraag over de opleiding Onderofficier Operationele Dienst Verbindingen

Gestart door ibizaganger98, 16/10/2015 | 13:49 uur

ibizaganger98

Citaat van: Lex op 16/10/2015 | 23:02 uur
Nee. Het ICT gedeelte komt pas, na afronding van het opdrachtenboek.

Oh okee, nou bedankt. De rest vraag ik wel op de voorlichting!

Lex

Citaat van: ibizaganger98 op 16/10/2015 | 21:58 uur
Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren en als het over technologie/ICT gaat dan leer ik het veel sneller dan normaal. Dus in dat geval zou het mogelijk kunnen zijn dat ik mijn opdrachtenboek eerder af heb?
Nee. Het ICT gedeelte komt pas, na afronding van het opdrachtenboek.

ibizaganger98

Citaat van: Lex op 16/10/2015 | 16:10 uur
Die 3 maanden moet je zien als een werk/leertraject. In die tijd moet je een (leer) opdrachtenboek afwerken. Ben je een leergierige en snelle leerling, dan is het mogelijk om het opdrachtenboek eerder af te hebben.

Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren en als het over technologie/ICT gaat dan leer ik het veel sneller dan normaal. Dus in dat geval zou het mogelijk kunnen zijn dat ik mijn opdrachtenboek eerder af heb?

Lex

Citaat van: ibizaganger98 op 16/10/2015 | 13:49 uur
Tijdens die 3 maanden ervaring, leer je dan gewoon door? Ik bedoel, doe je dan ook nog een opleiding ondertussen? Ik wil het graag weten zodat ik weet hoe lang de opleiding is.
Die 3 maanden moet je zien als een werk/leertraject. In die tijd moet je een (leer) opdrachtenboek afwerken. Ben je een leergierige en snelle leerling, dan is het mogelijk om het opdrachtenboek eerder af te hebben.

ibizaganger98

Ik wil gaan solliciteren voor de functie onderofficier operationele dienst verbindingen en volgens de website werkenbijdefensie.nl is dit het opleidings traject:

Citaatje volgt eerst de maritieme militaire vorming van 9 weken. Daarin leer je onder meer de algemene scheepstaken. Daarna volg je de Eerste Vakopleiding van 10 weken en doe je vervolgens 3 maanden ervaring op aan boord van een schip of aan de wal. Daarna is het tijd voor de tweede vakopleiding van 22 weken met aansluitend 11 weken lang diverse civiele computeropleidingen, 6 weken scheepstype-gerichte opleidingen en een kaderopleiding van 7 weken met aansluitend een stageperiode van 5 maanden

Tijdens die 3 maanden ervaring, leer je dan gewoon door? Ik bedoel, doe je dan ook nog een opleiding ondertussen? Ik wil het graag weten zodat ik weet hoe lang de opleiding is.