Defensie komt met gevechtskleding voor vrouwen

Gestart door Lex, 14/09/2010 | 16:34 uur

Ace1

Citaat van: onderofficier op 20/09/2010 | 17:42 uur
alle vrouwen van defensie mogen 1x per jaar      3 sportbh's  en 12 panty's ophalen bij Runnersworld

ook hier over ben ik niet gevraagd  8)
dan had ik  die verhouding liever anders gezien  of een keuze   (aanschaffen tot een bepaald bedrag men weet zelf wel wat nodig is)
12 panty's.................. verleden jaar opgehaald: ik heb er nog 11 in de verpakking zitten  maar heb zelf een aantal sportbh's extra  aangeschaft.

Onderofficier wat je nog in de orginele verpakking hebt zitten, zou ik gewoon op marktplaats zetten, dan verdiend je er tenminste nog aan :devil:

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 20/09/2010 | 20:55 uur
Citaat van: onderofficier op 20/09/2010 | 17:42 uur
alle vrouwen van defensie mogen 1x per jaar      3 sportbh's  en 12 panty's ophalen bij Runnersworld

ook hier over ben ik niet gevraagd  8)
dan had ik  die verhouding liever anders gezien  of een keuze   (aanschaffen tot een bepaald bedrag men weet zelf wel wat nodig is)
12 panty's.................. verleden jaar opgehaald: ik heb er nog 11 in de verpakking zitten  maar heb zelf een aantal sportbh's extra  aangeschaft.



Waren de verstekte Beha's te groot?
nee, die gebruik ik meer dan de panty's............................

voor jou informatie:  de panty wel 3x aangehad in 2010     waarschijnlijk komt er nog 1x bij
de bh's 5x week
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: onderofficier op 20/09/2010 | 17:42 uur
alle vrouwen van defensie mogen 1x per jaar      3 sportbh's  en 12 panty's ophalen bij Runnersworld

ook hier over ben ik niet gevraagd  8)
dan had ik  die verhouding liever anders gezien  of een keuze   (aanschaffen tot een bepaald bedrag men weet zelf wel wat nodig is)
12 panty's.................. verleden jaar opgehaald: ik heb er nog 11 in de verpakking zitten  maar heb zelf een aantal sportbh's extra  aangeschaft.



Waren de verstekte Beha's te groot? Ik wil die pantys wel overnemen
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Ik heb interne info. Het GVT van de KM wordt gebaseerd op GVT van KL. Met enige aanpasingen... Over het wapen moeten we het later maar hebben..


btw, de dame in questie is Nance Rutten

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

alle vrouwen van defensie mogen 1x per jaar      3 sportbh's  en 12 panty's ophalen bij Runnersworld

ook hier over ben ik niet gevraagd  8)
dan had ik  die verhouding liever anders gezien  of een keuze   (aanschaffen tot een bepaald bedrag men weet zelf wel wat nodig is)
12 panty's.................. verleden jaar opgehaald: ik heb er nog 11 in de verpakking zitten  maar heb zelf een aantal sportbh's extra  aangeschaft.

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ros

Citaat van: Iris op 20/09/2010 | 16:22 uur
Wat moet je zien als een vrouwenmodel? Een beetje ingesneden aan de achterkant en aan de zijkant, diep decoletté?
Als ik een mooi overhemd aan wil trek ik er een uit mijn kast... een gekregen paard...


Ik neem aan een voor de dames beter verstelbaar model. Diep decolleté ?.........rolkraag tot onder de neus zal het wel worden  :mad:

Iris

Wat moet je zien als een vrouwenmodel? Een beetje ingesneden aan de achterkant en aan de zijkant, diep decoletté?
Als ik een mooi overhemd aan wil trek ik er een uit mijn kast... een gekregen paard...
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

SMI de Boer

Citaat van: HM op 18/09/2010 | 13:25 uur
Citaat van: Ace1 op 18/09/2010 | 09:47 uur
Hopelijk kiest men wel voor kwaliteit en niet net als de KM werk uniformen voor rotzooi? :crazy:

Welke van hetzelfde model zijn als landmacht GVT toch?
Nope. Kmar blauw wel.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

HM

Citaat van: Ace1 op 18/09/2010 | 09:47 uur
Hopelijk kiest men wel voor kwaliteit en niet net als de KM werk uniformen voor rotzooi? :crazy:

Welke van hetzelfde model zijn als landmacht GVT toch?
Alleen berusting kan ons verslaan

SMI de Boer

Citaat van: onderofficier op 18/09/2010 | 09:41 uur
ik denk niet dat je daar iedereen in wilt zien.................   8)

Ik vrees  dat je gelijk hebt
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ace1

Hopelijk kiest men wel voor kwaliteit en niet net als de KM werk uniformen voor rotzooi? :crazy:

onderofficier

ik denk niet dat je daar iedereen in wilt zien.................   8)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: onderofficier op 14/09/2010 | 18:53 uur
ik wacht met inleveren tot het moment daar is..............anders loop ik er al NuKuBu bij.........................

en ze hebben mij niets gevraagd................... maar dat schijnt het KPU nooit te doen     
misschien wordt dat eens tijd vragen waar behoefte aan is................

Inleveren die zooi, en als Nude-kubu komen.... wil wel effe weten waar en wanneer

Ik heb overigens wel suggesties voor dat damespak

Onderstaand plaatje wordt opgenomen in het VS 2-1352, onder het hoofdstuk "het juist afstellen van de jarretels bij het gebruik van netkousen"
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: Enforcer op 14/09/2010 | 17:09 uur
Als die vrouwen nu allemaal een inleveropdracht gaan krijgen voor de huidige GVT's, dan kunnen tenminste alle mannen weer normaal gekleed worden ipv tijdelijk als nukubu te moeten rondlopen.
ik wacht met inleveren tot het moment daar is..............anders loop ik er al NuKuBu bij.........................


en ze hebben mij niets gevraagd................... maar dat schijnt het KPU nooit te doen     
misschien wordt dat eens tijd vragen waar behoefte aan is................

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Piranha

Charme-offensief?
Inderdaad rare prioriteiten, moet je (ik?) daar als vrouw nou blij mee zijn?
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes