Onzin-topic uitgave 24

Gestart door Lex, 02/12/2012 | 22:08 uur

Huzaar1

Citaat van: Zander op 26/07/2022 | 08:50 uur
Verzorging is prima. Eten zuigt. Mag God zij dank vandaag weg.

Ik dacht dat je al thuis was. Eten in een frans ziekenhuis.. brr. Lijkt me inderdaad geen pretje.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Zander

Citaat van: Ace1 op 25/07/2022 | 22:08 uur
Sterkte ermee, hoe zit dat in Frankrijk moet jezelf voor de handoeken zorgen? Dit is bij sommige ziekenhuizen in België namelijk wel het geval.
Verzorging is prima. Eten zuigt. Mag God zij dank vandaag weg.
People are sheep

Ace1

Citaat van: Zander op 25/07/2022 | 17:33 uur
Mocht iemand nog een leuk vakantie idee zoeken....
Ik kan 8 dagen in een Frans ziekenhuis best aanraden.....
Niemand die Engels spreekt dus neem je mobiel mee. Google translate is je beste vriend.

Een ieder geval heb je een vakantie zonder Hollanders :dead:

Sterkte ermee, hoe zit dat in Frankrijk moet jezelf voor de handoeken zorgen? Dit is bij sommige ziekenhuizen in België namelijk wel het geval.

Huzaar1

Citaat van: Zander op 25/07/2022 | 17:53 uur
Eh ja. Als je het zo bekijkt. Maar zat liever met mijn gezin op de camping lekker kneuterig te zijn.

Begrijpelijk ;) .. ik ook.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Zander

Citaat van: Huzaar1 op 25/07/2022 | 17:49 uur
>:( nachtmerrie dit , gelukkig dus niet in oranje rook met non stop andre hazes. Is ook wat waard.
Eh ja. Als je het zo bekijkt. Maar zat liever met mijn gezin op de camping lekker kneuterig te zijn.
People are sheep

Huzaar1

Citaat van: Zander op 25/07/2022 | 17:33 uur
Mocht iemand nog een leuk vakantie idee zoeken....
Ik kan 8 dagen in een Frans ziekenhuis best aanraden.....
Niemand die Engels spreekt dus neem je mobiel mee. Google translate is je beste vriend.

Een ieder geval heb je een vakantie zonder Hollanders :dead:

>:( nachtmerrie dit , gelukkig dus niet in oranje rook met non stop andre hazes. Is ook wat waard.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Zander

Mocht iemand nog een leuk vakantie idee zoeken....
Ik kan 8 dagen in een Frans ziekenhuis best aanraden.....
Niemand die Engels spreekt dus neem je mobiel mee. Google translate is je beste vriend.

Een ieder geval heb je een vakantie zonder Hollanders :dead:
People are sheep

Ace1


Huzaar1

Citaat van: Thomasen op 26/05/2022 | 20:18 uur
Hoogvliegers was ook hilarisch.
Nooit afgekeken.

Dat was zo slecht dat iedereen er maar over ophield met praten. Dit gaat een totaal richting ondergefinancieerde sci-fi ben ik bang.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Huzaar1

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

jurrien visser (JuVi op Twitter)


Huzaar1

Er is jmdoor kabinet gereageerd dat dit niet gaat gebeuren.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Zander

Citaat van: bergd op 24/05/2022 | 23:12 uur
Tweede Kamerlid Van Haga zegt dat de luchthaven Schiphol ,,die voor ons land van nationaal belang is, door wanbeleid naar de ratsmodee wordt geholpen." Defensie zou ,,handjes" kunnen leveren om de problemen op te lossen en economische schade te voorkomen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1174192259/defensie-kleine-kans-dat-het-leger-komt-helpen-op-schiphol
Ja, lekker makkelijk. Maak er een zooitje van en defensie komt je helpen.
People are sheep

bergd

Tweede Kamerlid Van Haga zegt dat de luchthaven Schiphol ,,die voor ons land van nationaal belang is, door wanbeleid naar de ratsmodee wordt geholpen." Defensie zou ,,handjes" kunnen leveren om de problemen op te lossen en economische schade te voorkomen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1174192259/defensie-kleine-kans-dat-het-leger-komt-helpen-op-schiphol


Ace1