youtubedump

Gestart door dudge, 06/10/2009 | 19:28 uur

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Lex op 27/03/2012 | 17:14 uur
Enjoy.  :big-smile:

Hoe vaak ik het ook zie, het blijft indrukwekkend.

Lex


DvdW



Filmpje over 'Yahalom' (Diamand). Een speciale eenheid van de Israëlische genie die getraind worden om smokkeltunnels op te sporen.
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Lex


Ace1

#427
Even natte voeten halen. ;)


Ace1


Lex


jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Lex op 14/03/2012 | 16:56 uur

Bron: NATO

Hopelijk wordt het systeem (op termijn) uitgebreid met de SM3.

Lex


Ace1

De Nieuw Zeelandse vloot op oefening en die hebben nog minder dan KM, staat dit de KM ook te wachten als er opnieuw bezuinigd gaat worden op Defensie?


Lex



En voor hen die de film wiilen downloaden, klik hier.

Lex

Citaat van: Nikehercules op 06/03/2012 | 22:45 uur
Lekker! Wat moet het toch heerlijk zijn om zo met zo'n formaat propkist te vliegen.
Het vliegen in een ORN was idd gaaf en zeker een luxe vergeleken met de Neptune.
Deze kist is echter langdurig uit de roulatie geweest omdat na deze "stunt" er scheuren zijn vastgesteld in de vleugels.

Nikehercules

Citaat van: Lex op 25/02/2012 | 16:33 uur
Flyby Noorse Orion, zowel van binnen als vanaf de grond.

Lekker! Wat moet het toch heerlijk zijn om zo met zo'n formaat propkist te vliegen.

IPA NG

Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

onderofficier

Citaat van: caesar op 03/03/2012 | 16:18 uur
Nieuw. Video tribute aan special forces van NL & VS. Mars vigila is wat Romeinse commandanten zeiden voordat ze ten strijde trokken.

sorry luchtmobiel is geen special forces.    Als ik hard aan mijn conditie werk dan haal ik ook die rode baret. 
Waarom doet men steeds of lmb een special forces is?   
Het is een infanterie organisatie die vervoerd word door heli's  indien ze geluk hebben en anders gaan ze lopen.   

De special forces in Nederland zijn
- Korps commando troepen
- MARSOF
- BSB   

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.