De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

Cobra4

#16
Je bent me net voor Nick! 

Maar bronnen leren mij dat het EMMV is.  ::)
En dan gok ik Elementaire Maritiem Militaire Vorming.  ???
Peloton 3 602 Sqn

Defensieforum

Citaat van: joris op 07/03/2006 | 11:29 uur
het is ammo met dubbel m algemeen maritiem militaire vorming verder ben k t volledig met je eens ik heb mezelf ook geinformeerd en ben er ook doorgekomen. je moet gewoon goed weten waarom je bij de marine wilt en waarom je die opleiding wilt doen, hoe die opleiding in elkaar zit en wat voor werk je later te doen krijgt.

dan is het ammv (algemeen maritiem militaire vorming). ;) :D

joris

het is ammo met dubbel m algemeen maritiem militaire vorming verder ben k t volledig met je eens ik heb mezelf ook geinformeerd en ben er ook doorgekomen. je moet gewoon goed weten waarom je bij de marine wilt en waarom je die opleiding wilt doen, hoe die opleiding in elkaar zit en wat voor werk je later te doen krijgt.

Defensieforum

Citaat van: LedZeppelin op 06/03/2006 | 17:35 uur
Ik zou graag zoveel mogelijk informatie over de AAC willen hebben...Vragenlijstjes met wat voor vragen ze stellen enzo, echt alles! Alvast Bedankt!

L.Z.

Lekker makkelijk zo. Je mag best iets doen hoor. Als je nu al zo "lui" bent, hoe wil je dan in godsnaam bijvoorbeeld de amo halen?

LedZeppelin

Ik zou graag zoveel mogelijk informatie over de AAC willen hebben...Vragenlijstjes met wat voor vragen ze stellen enzo, echt alles! Alvast Bedankt!

L.Z.

Offenbach

Citaat van: joris op 27/02/2006 | 17:02 uur
ik hoef trouwens geen antwoord te hebben op mij vraag ben goedgekeurd leuk dat er zo snel gereageerd wordt

??? ??? ???

joris

ik hoef trouwens geen antwoord te hebben op mij vraag ben goedgekeurd leuk dat er zo snel gereageerd wordt

joris

nihil lijkt me aangezien je onder andere een bergtraining krijgt en volgens mij ook moet duiken maar dat weet ik niet cker. me broer heeft ook 2 keer een klaplong gehad die mocht alleen 1 jaar niet boven de zoveel meter komen k weet niet hoe t met jou zit

Schurk

Halleeuy  :D

Ik heb een vraag waar ik een tijdje mee zit...

Ik heb een jaar geleden twee klaplongen gekregen door een onfortuinlijk ongeluk.

De artsen hadden me aangeraden niet meer te duiken, en bergen te beklimmen.

Wat zijn mijn kansen om door de keuring van het korps mariniers  te komen ?  ???

joris

hey beste mensen,

ik heb over een aantal weken mijn medische keuring voor officier zeedienst en ik zou ff willen weten wat je daar allemaal moet doen en wat de eisen zijn.

groetjes joris

Defensieforum

Citaat van: Sjimmy op 08/12/2005 | 20:39 uur
Misschien even een RARE vraag, maar geldt dit alleen voor de procedure voor NIEUW personeel, of kan ik hier ook mijn vragen spuien over (bijvoorbeeld) peoplesoft e.d.?

Bij voorbaat dank...

Dit is bedoeld voor "nieuw personeel" welke dus in de selectie procedure zitten. Voor vragen over peoplesoft kun je een nieuwe topic aanmaken.

Mvgr

Nick
Moderator

Sjimmy

Misschien even een RARE vraag, maar geldt dit alleen voor de procedure voor NIEUW personeel, of kan ik hier ook mijn vragen spuien over (bijvoorbeeld) peoplesoft e.d.?

Bij voorbaat dank...
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Mikemans

whoa je zit er bovenop, big brother is watching this forumthread.

Defensieforum

Citaat van: Mikemans op 30/11/2005 | 12:47 uur
wat blijft het hier leeg he Nick?

Tja best wel. Normaliter stond er elke dag wel een vraag over de selectie procedure maar sinds deze posting blijft het akelig stil..

Mvgr

Nick

Mikemans