Auteur Topic: Elzenga wil het begrijpen of iets weten....  (gelezen 18971 keer)

Elzenga

• Gast
Elzenga wil het begrijpen of iets weten....
« Reactie #349 Gepost op: 30/09/2008 | 19:19 uur »
Hieronder een filmpje van Liveleak...er zijn hier vast mensen die als militair begrijpen wat hier gebeurd ...vanaf het moment dat het vuurgevecht start...of dat misschien zelfs hebben meegemaakt...nee nee ik ben er niet op uit deze Amerikaanse militairen te bekritiseren...omdat ik allerlei van dit soort filmpjes van verschillende nationaliteiten zie op liveleak waarin hetzelfde gebeurd. Ik wil begrijpen waarom er zo wordt gereageerd..... ik de indruk krijg dat er een overdaad aan munitie wordt gebruikt..maar misschien zie ik dat verkeerd. Is dit de gebruikelijke aanpak bij dit soort aanslagen? of speelt de spanning en adrenaline mee en vuur je dan meer dan gebruikelijk? of is de rust weg om rustig het doel op te sporen en te bestrijden? zijn er wraakgevoelens in het spel en daarom minachting voor alles om je heen wat anders is op zo'n moment? Ik wil het begrijpen...Meer weten wat er op zo'n moment speelt en door de soldaten heen gaat en waarom er in mijn indruk zo heftig gereageerd wordt....met alle risico's van dien. Daar ligt mijn zorg in deze. Dit is een absoluut serieuze vraag...hopelijk kan iemand er iets over zeggen en kan ik het daardoor beter begrijpen...

http://www.liveleak.com/view?i=6b9_1222560571

« Laatst bewerkt op: 19/10/2010 | 00:35 uur door Elzenga »

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 348 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.