Rara, waar/wie/wat ben ik? Deel 2

Gestart door Lex, 26/07/2011 | 09:33 uur

StrataNL

Citaat van: Harald op 03/04/2016 | 00:02 uur
Of bedoel je walvishaai camouflage schoenen?

Tijgerhaai klasse .... klinkt wel goed .... iets met meer "bite"  dan een walrus.  ;)

De foto.... luik van een walrusklasse onderzeeboot.

En van wie zijn de schoenen?  ;D
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Harald

Citaat van: Thomasen op 02/04/2016 | 23:41 uur
Echt makkelijk niet hoor Lex, maar ik zijn het de nieuwe Tijgerhaai camouflage schoenen?
Of bedoel je walvishaai camouflage schoenen?

Tijgerhaai klasse .... klinkt wel goed .... iets met meer "bite"  dan een walrus.  ;)

De foto.... luik van een walrusklasse onderzeeboot.

dudge

Echt makkelijk niet hoor Lex, maar ik zijn het de nieuwe Tijgerhaai camouflage schoenen?

Lex

Om dit topic maar weer even van stal te halen.

Dit is eenvoudig:

wegmann


Ace1

#507
Citaat van: wegmann op 24/08/2014 | 17:10 uur
Zie shermanachtige tandkransen dus moet een M7 zijn?

Klopt heel goed het is een M7B1 "priest" 105mm deze is een aangepaste M3 Lee/M4 Sherman.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/148998/Tank+met+kanon+nieuw+pronkstuk+museum+Collection+39-45+in+WinkelK


wegmann

Zie shermanachtige tandkransen dus moet een M7 zijn?

Ace1


Elzenga


Ace1

Citaat van: Ros op 24/08/2014 | 16:55 uur
De schuur annex dumpshop van Hennis ?

Nee het is een restauratie van iets uit het verleden wat met Defensie te maken heeft.

Ace1

#502
Citaat van: wegmann op 24/08/2014 | 16:56 uur
Als oud geschutshersteller herken in ieder geval de wieg van een 17ponder howitzer (105mm) ...nog aan gesleuteld toen d'r nog een paar van op het ASK stonden. Dan zal dat V8 blok wel van een kanontrekker zijn, zo'n rupsvoertuig. geen idee hoe die heette, was voor mijn tijd.

Je bent warm met de 105mm, zal een tipje van de sluier geven. maar het is geen kanontrekker.










wegmann

Als oud geschutshersteller herken in ieder geval de wieg van een 17ponder howitzer (105mm) ...nog aan gesleuteld toen d'r nog een paar van op het ASK stonden. Dan zal dat V8 blok wel van een kanontrekker zijn, zo'n rupsvoertuig. geen idee hoe die heette, was voor mijn tijd.

Ros

De schuur annex dumpshop van Hennis ?

Ace1

#499
Ik verwacht nu wel eens een poging van iemand, pas daarna ga ik weer wat foto´s plaatsen.
Het lijkt me toch duidelijk dat het met Defensie te maken heeft?




Ace1

Een hint om te laten zien welke kant het opgaat.