Bereidheid inzet Centraal Afrikaanse Republiek

Gestart door Elzenga, 26/02/2014 | 20:01 uur

Ik ben als militair bereid ingezet te worden ter voorkoming van een massamoord in de CAR?

ja
8 (61.5%)
nee
5 (38.5%)
weet niet
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 12/03/2014 | 21:46 uur

DvdW

Citaat van: Elzenga op 26/02/2014 | 22:15 uur
Laten we die motivatie dan eens achterwege...of niet noodzakelijk maken. Het gaat om een indruk.
En dan vraag 2: wat wil je met die 'indruk' gaan doen? En waarom gaat het om de CAR? Ik vind het allemaal wel wat schimmig.

ps. Ik ben geen militair, dus mijn mening zou jou in deze sowieso weinig interesseren maar toch... :)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Elzenga

Citaat van: Ros op 26/02/2014 | 22:10 uur
Klopt, maar de insteek zal toch ook zijn om je ja,nee of weet ik niet te motiveren. Lijkt mij voor een forum als DF de gebruikelijke wijze en om een discussie te voeren.
Laten we die motivatie dan eens achterwege...of niet noodzakelijk maken. Het gaat om een indruk. En ja...ik ken alle regels en kanttekeningen ed. rond een enquête en hoe je een uitslag moet lezen.

Ros

Citaat van: Lex op 26/02/2014 | 21:21 uur
Het stemmen is idd anoniem.


Klopt, maar de insteek zal toch ook zijn om je ja,nee of weet ik niet te motiveren. Lijkt mij voor een forum als DF de gebruikelijke wijze en om een discussie te voeren.

Lex

Citaat van: Elzenga op 26/02/2014 | 21:11 uur
Turven!?...no way...interesseert me werkelijk niets (kan je anoniem stemmen?!). Maar het gaat hier wel om het leven van militairen die er heen zouden gaan. Niet om burgers met een mening in deze. En ik ben benieuwd of die militairen dat ook zelf willen dan. Even buiten het "moeten"..
Maar misschien vraag ik teveel zo....misschien kan dan op andere manier mijn vraag worden beantwoord.

Het stemmen is idd anoniem. Maar ik kan de reactie van Ros wel begrijpen, gezien de openingstopic, die erg summier is.
Misschien dat je moet overwegen om je openingstopic aan te passen, met de reden waarom.
Vergeet ook niet dat vele van de leden geen actief dienend militair zijn; deze kunnen ook hun stem uitbrengen.
De verkregen antwoorden zijn dus niet representatief.
Ik heb de tijdsduur dat het mogelijk is om een stem uit te brengen op 14 dagen gezet.

Lex
Algeheel beheerder.

Elzenga

Citaat van: Ros op 26/02/2014 | 20:54 uur
Dus gelijk turven wie hier militair is ?. En de bereidheid word niet gevraagd, men krijgt de opdracht om te gaan...of niet. Ik zou de stelling aanpassen in iets als "wie is voorstander om militair in te grijpen........"
Turven!?...no way...interesseert me werkelijk niets (kan je anoniem stemmen?!). Maar het gaat hier wel om het leven van militairen die er heen zouden gaan. Niet om burgers met een mening in deze. En ik ben benieuwd of die militairen dat ook zelf willen dan. Even buiten het "moeten"..

Maar misschien vraag ik teveel zo....misschien kan dan op andere manier mijn vraag worden beantwoord.

Ros

Citaat van: Elzenga op 26/02/2014 | 20:01 uur
Om een idee te krijgen...

Dus gelijk turven wie hier militair is ?. En de bereidheid word niet gevraagd, men krijgt de opdracht om te gaan...of niet. Ik zou de stelling aanpassen in iets als "wie is voorstander om militair in te grijpen........"

Elzenga

#1
Om een idee te krijgen...

Het gaat hier wel om het leven van militairen die er heen zouden gaan. Niet om burgers met een mening in deze. En ik ben benieuwd of die militairen dat ook zelf willen dan. Even buiten het "moeten"..

Maar misschien vraag ik teveel zo....misschien kan dan op andere manier mijn vraag worden beantwoord.

(en zie kanttekeningen Lex)