Auteur Topic: orienteren  (gelezen 787 keer)

rosenthal

• Net nieuw hier
  • *
orienteren
« Reactie #9 Gepost op: 25/11/2015 | 00:33 uur »
Goedenavond allemaal,

Ik ben nieuw hier dus zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Vanja, ben bijna 39 jaar en heb een gezin met 2 schoolgaande kinderen. Ik ben bijna 7 jaar BBT'er geweest en ben eind 2003 afgezwaaid. Het leger leven is echter altijd blijven kriebelen. M.a.w. het stemmetje dat mij het leger terug in lokt wordt steeds harder en kan het momenteel niet meer van me af zetten.

Nu is het zo dat ik inmiddels in zo'n situatie zit qua werktijden en mogelijkheden, dat ik er aan zit te denken om bij de Natres te willen toetreden. Echter zag ik dat er in zuid holland geen vacatures zijn, klopt dat of komen er volgend jaar weer vacatures vrij?

Stel dat er straks weer vacatures komen en ik ga solliciteren, hoe lang van te voren wordt je bericht over keuringen en toetreding tot de amo? Aangezien ik in de zorg werk is het wel handig dat ik ruim van te voren alles met mijn teamleider kan regelen, en de opvang van mijn kinderen kan afstemmen met mijn man en de oppas.

En kan ik mijn ervaringen in het werk dat ik momenteel doe in de zorg gebruiken in de werkzaamheden bij de Natres of zijn de werkzaamheden bij de Natres meer van algemenere zaak.

Kortom, een hoop zaken die me momenteel bezighouden.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen, meningen en adviezen.

Groetjes Vanja

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.