Auteur Topic: nieuwe squadrons RAF  (gelezen 510 keer)

JdL

• ERG FANATIEK
nieuwe squadrons RAF
« Reactie #12 Gepost op: 12/08/2016 | 22:13 uur »
In de SSDR van 2015 is aangegeven dat men de volle 138 F-35's wil bestellen, P-8's gaat aanschaffen en dat er 2 extra typhoon squadrons zullen worden opgericht.
Ik ben altijd een fan geweest van de RAF en vind het  leuk om te speculeren over squadrons en bases.

Misschien niet het meest serieuze topic, maar welke nummers denken jullie dat de squadrons krijgen en waar zullen ze gestationeerd worden.

begreep dat voor de P-8 veel mensen aan 120 sqn denken en de basis Lossiemouth is al bekend.

Vwb de typhoons; Coningsby zou vol zitten, de extra squadrons op Lossiemouth of toch een derde typhoon basis en welke nummers maken het meeste kans om opgericht te worden, 111 sqn?

Verder kan ik me niet voorstellen dat alle 138 F-35's (als ze er uberhaupt komen) op Marham passen, wat zou een extra basis kunnen zijn? En zullen de huidige Tornado squadrons op de F-35 overgaan of wordt het voordeel gegeven aan meer bekende inactieve squadrons?

ben benieuwd naar jullie info en gedachtes. ;D
« Laatst bewerkt op: 12/08/2016 | 22:18 uur door JdL »

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.