Pantserinfanteristen United - 2

Gestart door sgt Rob, 01/09/2008 | 15:36 uur

ddf

Jazeker!
De insteek om bij de natres te gaan was om defensie van binnen te kunnen zien en te bekijken of het wel echt bij me past.
En dat doet het zeker! Ik vond de natres amo al heel tof. Maar naar mijn idee nog lang niet 'serieus' genoeg. Ik wil 'voor het echie' ;)

Bobber


ddf

Dat klinkt een heel stuk positiever dan ik verwacht had!
Op werkenbijdefensie.nl staan namelijk voor de landmacht vrijwel alleen vacatures voor technische functies en officiers functies.

ZitStuk

Zijn voldoende vacatures voor
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

ddf

Beste pantserinfanteristen (en anderen die hier wellicht meer inzicht in hebben!)

In de laatste stap van mijn keuring voor luchtmobiel heb ik een cluster 4 gekregen in plaats van 6. Op basis van een oude blessure zien ze mij liever starten in een cluster 4 functie en later eventueel doorstromen.
Ik zou dolgraag bij de pantserinfanterie beginnen, omdat dit me net zo mooi lijkt. Het is er alleen sterk van afhankelijk of daar in het komende (half) jaar vacatures voor zijn/komen.
Heeft iemand daar misschien enig idee van?

ZitStuk

deels, 13mechbrig wordt omgevormd tot 13motbrig uitgerust met buma's en MB's.
43 mech blijft nog gewoon gemechaniseerd hoewel ik wel foto's van dutch bison waarbij eenheden van 44 in MB's zaten...
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

maarten23j

ook een tijdje weg bij de pantser infanterie ,maar hoorde dat het nu met wiel voertuigen optreed ?

Kpl1JV

Citaat van: SMI de Boer op 21/09/2013 | 20:03 uur
En op DF?

sinds kort weer online, painf ben ik al een paar jaar weg. overgestapt naar de cav en in 2010 afgekeurd.
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

SMI de Boer

voorlopig worden er alleen maar bataljons opgeheven. Dat pendelt eeen beetje mee met de inzet in de wereld. Zo ie je bats ontstaan en gaan. Als we weer ergens inzet krijgen moeten er "ineens" 5000 infanteristen bij. Dan gaan de deuren wijd open. In de Dienstvakken zijn meer vacatures. Misschien eerst dat proberen, binnen is binnen.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

kllm

Beste,

hoe zit het nu met de pantser infanterie. Ik heb de vorige kennismakingsdagen van de infanterie 'doorstaan', maar nu kan ik op de site van mijn.werkenbijdefensie.nl niet solliciteren naar die functie. Weet iemand of en wanneer ik me kan aanmelden voor de functie infanterist?

mvg,

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Ben je helemaal weg bij PAINF?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Kpl1JV

jammer, ben zeer benieuwd hoe het nu gaat in de painfwereld.
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

SMI de Boer

Ja, maar er zijn geen infantristen meer
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Kpl1JV

holy piep, het bestaat nog :)
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!