stempel op 2e hands tas

Gestart door Kermit, 21/07/2011 | 15:22 uur

Roeland

Citaat van: onderofficier op 09/08/2011 | 18:15 uur
Citaat van: Roeland op 05/08/2011 | 10:00 uur
worden overigens ook weer opnieuw verstrekt aan militairen.. mijn rugzak is ook bd gestempeld...

Terug gestuurd naar het KPU?

kreeg te horen dat 't apparaat helemaal gereviseerd was en aan de eisen voldoet. blijkbaar zijn mijn eisen toch wat scherper dan die van defensie .
- Catch you on the flip side -

SMI de Boer

Citaat van: dudge op 09/08/2011 | 10:45 uur
Citaat van: SMI de Boer op 08/08/2011 | 21:07 uur
Citaat van: Ipkiss op 08/08/2011 | 15:09 uur
Waarom ben ik niet eens meer verbaasd?  :neutral:
Wij worden als ouwe troep toch ook nog steeds opnieuw ingezet?

Als het werkt, waarom niet.

Jammer alleen dat Defensie blijkbaar de inkopen doet bij de dumps waaraan het spul eerder is verkocht. Had het dan gewoon zelf gehouden.

Ik heb wel eens gehoord dat verkopen-opknappen-reinigen-sorteren-inpakken-terugkopen goeiekoper is dan zelf logistieken. Getuige een levering overhemden die ze nieuw al niet aan de straatstenen kwijt kunnen, in een zakje geseald met keurig netjes een prijsje van een dump erop
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: Roeland op 05/08/2011 | 10:00 uur
worden overigens ook weer opnieuw verstrekt aan militairen.. mijn rugzak is ook bd gestempeld...

Terug gestuurd naar het KPU?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: Ipkiss op 08/08/2011 | 15:09 uur
Waarom ben ik niet eens meer verbaasd?  :neutral:

Wij worden als ouwe troep toch ook nog steeds opnieuw ingezet?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ipkiss

Waarom ben ik niet eens meer verbaasd?  :neutral:
Huz-Huz1-Kpl-Kpl1-Knt-Tlnt-Elnt-Ritm-Maj

Roeland

worden overigens ook weer opnieuw verstrekt aan militairen.. mijn rugzak is ook bd gestempeld...
- Catch you on the flip side -

Kermit

Don't be a fool and die for your country,
Let the other sonofabitch die for his!

George S. Patton

MasterChief1971

BD betekent idd. Buiten dienst. Afgekeurd, afgeschreven, etc. Is vooral bedoeld om spul te markeren wat naar de dump (lees" Domeinen, lees: MinFin kan) Die kan er weer duiten voor vangen en dan kun je als militair legaal met een GVT-jas rondlopen in combinatie met burger. Tadaaa!!! ;)
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

Kermit

Goedemiddag,

via het welbekende marktplaats heb ik onlangs een handige rugtas gekocht welke in gebruik is geweest bij defensie.
Nu staan er overal stempels op die vertellen bd min van def.

Ik vraag mij af wat hier de betekenis van is.. ik gokte op buiten dienst etc. maar waarom hebben ze dat erop gedaan?
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen..

mvg
Don't be a fool and die for your country,
Let the other sonofabitch die for his!

George S. Patton