KPU buiten intranet.

Gestart door Flum91, 20/03/2012 | 18:24 uur

Black Boot

Citaat van: A.J. op 20/03/2012 | 19:43 uur
Nee, (nog) niet mogelijk. Dat project loopt al wel een paar jaar.

Heb er goede hoop op dat het in 2013 (eind van het jaar) nou eens geregeld is dat KPU via internet benaderbaar is.

Diesel

Bestelformulier PGU, staat op het interne deel van de Natres site.

Th0m90

Citaat van: Diesel op 21/03/2012 | 17:02 uur
Ik heb nog nooit het formulier teruggekregen, maar zal dan wel zijn omdat ik reservist ben.
Ik ben ook reservist, over welke formulieren hebben we het dan precies?

HAskHGP9

Citaat van: Diesel op 21/03/2012 | 17:02 uur
Ik heb nog nooit het formulier teruggekregen, maar zal dan wel zijn omdat ik reservist ben.

Ik heb trouwens beide meegemaakt. Een keer via het formulier besteld, dat ging goed. Toen nog wat op dezelfde manier besteld, toen kreeg ik hem terug met de melding dat ik het via intranet moest regelen.

Dus vandaar dat ik dacht dat de formulieren er uit zijn.

Grafnek

Citaat van: Flum91 op 21/03/2012 | 19:23 uur
Link werkt niet. Maar volgens mij is dit nog een proef..

De link werkt alleen op intranet. En het is geen proef meer.

Flum91

Link werkt niet. Maar volgens mij is dit nog een proef..
Bam! Totale gekte!

45 Painf RIOG

Grafnek

Als je in de mogelijkheid bent om gebruik te maken van intranet en je hebt een Mulanaccount kun je via telestick.mindef.nl, een telestick aanvragen. Met deze telestick kun je via je eigen internet computer inloggen op het intranet. Als je geen mulanaccount hebt maar wel een collega kent die dat wel heeft, kan hij er een voor je aanvragen. Iedereen met een mulanaccount kan er een voor zichzelf aanvragen en nog een voor een 2de persoon. Hoe je het een en ander moet installeren staat ook op telestick.mindef.nl. Succes ermee.

Diesel

Ik heb nog nooit het formulier teruggekregen, maar zal dan wel zijn omdat ik reservist ben.

HAskHGP9

Citaat van: Diesel op 21/03/2012 | 10:02 uur
Je kunt wel gewoon via het bestelformulier kleding bestellen uit de catalogus, en deze dan via de post versturen.

Nee, die krijg je dan terug met de mededeling dat je het via de webshop moet regelen. Die alleen via intranet bereikbaar is.

Diesel

Je kunt wel gewoon via het bestelformulier kleding bestellen uit de catalogus, en deze dan via de post versturen.

A.J.

Nee, (nog) niet mogelijk. Dat project loopt al wel een paar jaar.

Flum91

Is het ergens mogelijk om op gewoon internet je KPU zaken te regelen?

B.v.d.
Bam! Totale gekte!

45 Painf RIOG