Onzin-topic uitgave 24

Gestart door Lex, 02/12/2012 | 22:08 uur

Ace1

Citaat van: Flyguy op 01/06/2013 | 19:33 uur
Waarom in godsnaam nog een LPD?

Een kleine LPD is het die hooguit dan 300 mariniers kan vervoeren, voor noodhulp en speciale operations, door de wat uitgebreidere bewapening voor nog wat meer taken geschikt.

DvdW

Citaat van: onderofficier op 01/06/2013 | 19:43 uur
Hoe moet ik al deze bijdrages interpreteren in dit onzin topic?
Als onzin  8) In ieder geval, mijn bijdrage's  ;)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

onderofficier

Hoe moet ik al deze bijdrages interpreteren in dit onzin topic?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Flyguy

Waarom in godsnaam nog een LPD?

Ace1

#151
Citaat van: IPA NG op 01/06/2013 | 18:31 uur
Geen slecht idee. Ik denk dat een mooie AOR en een mooie LST a 4000 ton samen goedkoper waren geweest dan die domme JSS.

IPA NG, ik  had ook liever een mooie AOR maar in plaats van een LST van 4000 ton had ik liever een kleine LPD van 8000 ton of 9000 ton gehad. aangevuld met een boordkanon en een paar single VLS MK41 cellen

http://www.lockheedmartin.com/content/dam/lockheed/data/ms2/documents/launchers/Single_Cell_Launcher_brochure.pdf








Zeewier

Citaat van: IPA NG op 01/06/2013 | 18:31 uur
Geen slecht idee. Ik denk dat een mooie AOR en een mooie LST a 4000 ton samen goedkoper waren geweest dan die domme JSS.
Grote kans van dat je gelijk hebt. Vraag het Jack de Vries.

IPA NG

Geen slecht idee. Ik denk dat een mooie AOR en een mooie LST a 4000 ton samen goedkoper waren geweest dan die domme JSS.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

DvdW

Citaat van: IPA NG op 01/06/2013 | 17:33 uur
De mooiste LST's blijven de Griekse.
Misschien goedkoop/gratis over te nemen, gezien de steun die wij aan hen hebben gegeven in de afgelopen tijd...? En doe er dan ook een paar leo's bij  :big-smile:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Zeewier

 :crazy: Nooit meer klagen over onze zwarte pieten he.

Geinig allegaartje aan uniformen trouwens.

IPA NG

De mooiste LST's blijven de Griekse.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

DvdW

Citaat van: IPA NG op 01/06/2013 | 15:05 uur
Alleen die LST is volgens mij een Franse...
Franse makelij maar ook Chili (2x), Ivoorkust (1x), Gabon (1x) en Marokko (3x) hebben ze.
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

IPA NG

Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Ace1


onderofficier

Citaat van: Flyguy op 01/06/2013 | 15:22 uur
Het ging vooral om de Dominicaanse foto's.  ;)

Die van de gezichtscamouflage zijn erg grappig,  ik denk dat ik als ik deze in het echt tegen kom, ik uitgeschakeld ben door het lachen.....

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.