Auteur Topic: Zouden wij dat ook niet moeten hebben of doen?!  (gelezen 601 keer)

Ronald Elzenga

• Gast
Zouden wij dat ook niet moeten hebben of doen?!
« Reactie #24 Gepost op: 30/01/2017 | 14:11 uur »
Doel van dit topic? Dingen aangeven en aankaarten waarvan je denkt...zouden wij dat ook niet moeten hebben of doen?!. Je volgt bijvoorbeeld nauwgezet de oorlog in Irak en SyriŽ. Of een conflict elders. En ziet iets wat blijkbaar (recent) wordt toegepast daar door de ervaringen in dat conflict. Zoals wat ik zie... steeds meer bescherming en bepantsering voor de boordschutter op een zowat elk voertuig. En dan zie ik net in de video op Youtube dump hier dat dit bij onze voertuigen nog veelal niet het geval is. Misschien bewust, misschien door bezuinigingen. Al zie je wel introductie van CROWS.
Waarschijnlijk ziet men dit soort zaken binnen Defensie zelf ook wel maar is er geen geld voor of heeft men daar een andere oplossing voor. Misschien..tja..soms is het gewoon nog niet gezien of opgemerkt. Of de (politieke) druk voor invoering ervan nog te laag. Daarbij..beter 1x teveel melden wat men al weet dan niet melden en onbekend blijven denk ik dan.

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 23 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.