De lol in het leger

Gestart door sgt Rob, 15/05/2006 | 22:55 uur

SMI de Boer

Hmmm... Nu realiseer ik me ineens waarom ik thuis altijd zo poeslief ben... Eega is chirurge en heeft al meerdere amputaties op haar naam staan... Van whatever ik er twee heb, moeten er gewoon twee blijven :P
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 24/07/2013 | 20:19 uur
Een sprookjeshuwelijk in de vorm van een draak in de keuken en een trol in de box?
Nee,
Een vriend van mij zegt altijd:  "ik heb een sprookjeshuwelijk,:  als ik thuis kom, zit de heks al op de bank"     En zijn vrouw weet dat hij dit zegt.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

#173
Ja, er was al wel wat gaande... na deze axi was het echter een stuk moeilijker voor de twee om tot redelijk onderhandelen te komen
Een sprookjeshuwelijk in de vorm van een draak in de keuken en een trol in de box?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 24/07/2013 | 18:44 uur
Een maatje van me heeft zijn huwelijk verpest door zijn vrouw toch wel een stempel mee te geven.

Na een weekeinde opvolgend op een uitzending waarin waarschijnlijk geen sex bedreven is geworden heeft hij de auto waarin zijn (nu ex-) vrouw de kinders smorgens wegbracht van wat huisvlijt inde vorm van onderstaand project gedecoreerd. Ik ben niet zo'n fotosoeper, maar de bedoeling moge duidelijk zijn. Had ze er nou achtergekomen bij het instappen in de ochtend, nee pas toen ze terugkwam van boodschappen na het kinderen wegbrengen kreeg ze het in de gaten.

Hahaha  echt grappig

Maar als dit dé reden tot scheiden was, moest er meer aan de  hand zijn.
Want hij dacht vast dat die een sprookjeshuwelijk had en wilde dat uiten.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Flyguy

Wat een leuk topic. Ik heb ook nog een grappig plaatje.



Dat is mij ook eens gebeurd, maar dan zonder verrekijker ertussen, gewoon een elleboog in mijn gezicht. Die 7,62 gaf echt een harde  klap terug.  ;D ;D ;D

Ace1

Citaat van: SMI de Boer op 24/07/2013 | 18:44 uur
Een maatje van me heeft zijn huwelijk verpest door zijn vrouw toch wel een stempel mee te geven.

Na een weekeinde opvolgend op een uitzending waarin waarschijnlijk geen sex bedreven is geworden heeft hij de auto waarin zijn (nu ex-) vrouw de kinders smorgens wegbracht van wat huisvlijt inde vorm van onderstaand project gedecoreerd. Ik ben niet zo'n fotosoeper, maar de bedoeling moge duidelijk zijn. Had ze er nou achtergekomen bij het instappen in de ochtend, nee pas toen ze terugkwam van boodschappen na het kinderen wegbrengen kreeg ze het in de gaten.

Hahahaha

SMI de Boer

Een maatje van me heeft zijn huwelijk verpest door zijn vrouw toch wel een stempel mee te geven.

Na een weekeinde opvolgend op een uitzending waarin waarschijnlijk geen sex bedreven is geworden heeft hij de auto waarin zijn (nu ex-) vrouw de kinders smorgens wegbracht van wat huisvlijt inde vorm van onderstaand project gedecoreerd. Ik ben niet zo'n fotosoeper, maar de bedoeling moge duidelijk zijn. Had ze er nou achtergekomen bij het instappen in de ochtend, nee pas toen ze terugkwam van boodschappen na het kinderen wegbrengen kreeg ze het in de gaten.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Sproit

Ja ik ook. Kom maar op met die foto. Haha. ;)
KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

bennovan

Citaat van: Diemaco op 13/03/2009 | 01:33 uur
Ik heb er nog wat foto van, maar weet niet of het handig is die te posten.

Ik wil em wel zien ::).

KapiteinRob

Nounou, dan lijkt er de afgelopen paar honderd jaar weinig veranderd te zijn in "jouw" discipline. Desalniettemin vind ik er niets lolligs aan. Afijn, ik hoop maar op verdere postings die me wel doen grinniken/grijnzen/bulderen......

Diemaco

Citaat van: Kapitein Rob op 13/03/2009 | 15:38 uur
Citaat van: Diemaco op 13/03/2009 | 13:18 uur
Het was niet als lollig verhaal bedoelt, maar als reactie + verhaal over het onderwerp: schadeposten in duitsland, waar de topic nu min of meer over ging. Wat is er erg aan om dat te delen? Zowiezo vindt ik de helft van de posts niet grappig hier, maar het gaat toch gewoon om dat je opmerkelijke verhalen deelt.

Tja, een ieder geeft zijn eigen invulling aan lol. Ik kon er als ouwe zuurpruim niet de lol van inzien. Vond het eerder een hele stomme, onverantwoorde actie. Het zullen je skills maar (moeten) zijn......

Het is gewoon typisch een geval van: shit happens. Stormen is gewoon rammen en blijven gaan, wat er ook op je pad komt. Dan kunne dit soort ongelukken nou eenmaal gebeuren.

KapiteinRob

Citaat van: Nikehercules op 13/03/2009 | 15:24 uur
Op het moment zelf is zoiets natuurlijk hartstikke erg, maar blijkt later dat er geen gewonde van betekenis bij zijn gevallen zijn dit achteraf toch de mooiste verhalen?

Ja, echt een van de mooiste verhalen in dit topic...... ::)

KapiteinRob

Citaat van: Diemaco op 13/03/2009 | 13:18 uur
Het was niet als lollig verhaal bedoelt, maar als reactie + verhaal over het onderwerp: schadeposten in duitsland, waar de topic nu min of meer over ging. Wat is er erg aan om dat te delen? Zowiezo vindt ik de helft van de posts niet grappig hier, maar het gaat toch gewoon om dat je opmerkelijke verhalen deelt.

Tja, een ieder geeft zijn eigen invulling aan lol. Ik kon er als ouwe zuurpruim niet de lol van inzien. Vond het eerder een hele stomme, onverantwoorde actie. Het zullen je skills maar (moeten) zijn......

Nikehercules

#162
Citaat van: Kapitein Rob op 13/03/2009 | 01:45 uur
Ik zit me suf te piekeren wat er lollig is aan dit relaas.....

Nou ik heb dr smakelijk om gelachen.
Dit is toch gewoon een prachtige anekdote.

Op het moment zelf is zoiets natuurlijk hartstikke erg, maar blijkt later dat er geen gewonde van betekenis bij zijn gevallen zijn dit achteraf toch de mooiste verhalen?

Diemaco

Citaat van: Kapitein Rob op 13/03/2009 | 01:45 uur
Citaat van: Diemaco op 13/03/2009 | 01:33 uur
Een tijd terug in oberlausitz, waren we nog groen aan het optreden, en het was onze eerste oefening met nivieau 3 acties.. We gingen een bereden aanval doen. We hadden het hele oefenterrein van oberlausitz tot onze beschikking, en de normaal dienst doende schietbanen werden dan dus nu ook gebruikt om gewoon op te oefening. Afijn, wij op linie met de voertuigen op een doel af, en het laatste stukje gaan we altijd stormen. Oftewel gewoon vol het gas erop en alleen maar rechtdoor totdat je pal voor de vijand staat. Nergens voor stoppen, gewoon gaan. Ware het niet dat er een bult van 2 a 3 meter voor onze neus lag, die vanaf onze kant redelijk stijl was. Maar goed we zitten in een actie, en gaan er natuurlijk niet rustig omheen rijden. Wij de heuvel op, en het enige wat ik door me periscopen in de toren zag was lucht. Toen kwam het kantelpunt en klapte we naar voren weer op de grond, en zag ik door mijn periscopen dat de andere kant van de heuvel zo goed als kaarsrecht naar beneden liep, en dat er ACHTER die heuvel meteen een spoorweg lag, maar remmen lukte niet meer want door de klap die we al kregen van het omhoog rijden en neerkomen, flikkerde we gelijk de berg weer af. We vielen min of meer met een een vrije val recht met de neus de grond in, en schepte zo de hele spoorrails eruit.

Eindresultaat: Een reserve chauffeur die niet meer mag rijden wegens te hoge schadepost. En lk + de hele groep naar de zulu. God wat was ik blij dat ik me tankcap goed op had, want anders had ik een behooooorlijke deuk gehad van de klap toen we neerkwamen... De chaos achter in de bak was ook compleet. Ik kon in ieder geval niet meer vertellen wie waar lag, want het was 1 grote in elkaar gedrukte harmonica.


Ik heb er nog wat foto van, maar weet niet of het handig is die te posten.

Ik zit me suf te piekeren wat er lollig is aan dit relaas.....

Het was niet als lollig verhaal bedoelt, maar als reactie + verhaal over het onderwerp: schadeposten in duitsland, waar de topic nu min of meer over ging. Wat is er erg aan om dat te delen? Zowiezo vindt ik de helft van de posts niet grappig hier, maar het gaat toch gewoon om dat je opmerkelijke verhalen deelt.