Wie komt hoelaat en waar op voor de Marechaussee

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:20 uur

KapiteinRob

He ja, laten we nu allemaal belachelijke excessen gaan posten......

Ace1

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 14:53 uur
Citaat van: Ace1 op 05/09/2010 | 14:26 uur
Rob mijn advies is wat minder sarcasme in de toekomst over de Kmar te zijn, voor je het weet stopt er busje van de Kmar voor je huis en halen ze je op om een paar nachtjes in een Kmar cel te mogen logeren.  8)

Tja, en vervolgens blijkt dat deze aanhouding niet conform de regels was?  :angel:

Rob ik ga nu offtopic maar zal een voorbeeld geven over iets wat ook niet conform was.

In het dorp waar ik woon had de plaatselijk tandarts in de jaren 80 ruzie met de Politie omdat zijn auto een keertje niet goed geparkeerd stond en daarvoor en bon kreeg, de tandarts nam dat niet en via zijn vader die toen in die tijd een VVD burgermeester was en een persoonlijke vriend van de toenmalige VVD minister van  Jusitie Kortalles Althes werd deze bon ongedaan gemaakt en moest de agenten op het matje komen en de zaak is daardoor zo uit de hand gelopen dat deze 2 agenten met nog een paar collega's de tandarts op een zaterdag nacht bij zijn woning hebben opgewacht en in elkaar hebben geslagen.


Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 15:00 uur
Citaat van: Bertina op 05/09/2010 | 14:56 uur
Dus als ik het goed begrijp vind je mij niet geschikt voor defensie ?

Waar maak je dat uit op?

nou, misschien kreeg ik me net voorgeschoteld dat ik übergeschikt zou zijn voor het defensieonderdeel KMar. Aangezien jij het niet zo hebt op de KMar; concludeer ik daaruit dat jij mij net zo 'semi- defensie' vind als de KMar.

(leg ik verbanden is het nog niet goed. zucht.)
Bertina

KapiteinRob

Citaat van: Bertina op 05/09/2010 | 14:56 uur
Dus als ik het goed begrijp vind je mij niet geschikt voor defensie ?

Waar maak je dat uit op?

Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 14:51 uur
Citaat van: Bertina op 05/09/2010 | 14:25 uur
dit vind ik een beetje heel erg slap van je Rob! Nu het erop neer komt, krabbel je terug. HEb dan ook het lef om het af te maken en je mening te geven. Zet er dan daarna een punt achter. Je gaat er eerst in mee en zodra de grond te heet wordt onder je voeten breek je het af, slap hoor!

Maar ik snap het al: je kan het niet want je weet het niet. zo wel, zeg het dan!

Goh, wat vreemd dat ik je conclusie in deze niet deel. Ik vind dat je leestechnisch gewoon je ogen de kost moet geven, je hersencellen laten werken, wat verbanden moet leggen en dan zou het wat mij betreft helemaal duidelijk moeten zijn. Je hoeft naar mij toe niet eerst de slimme dame uit te hangen en je vervolgens van de domme te houden. Mijn inschatting was en is dat je slim genoeg bent om te snappen wat ik bedoel. Ik ga het je niet voorkauwen, duidelijk genoeg zo?

Ok, ik zal maar niet doen alsof ik jouw vijandelijke houding heb gezien  ;) (sniksnik waar heb ik al deze vijandelijkheid aan te danken? kheb je toch niets misdaan?)

dus als ik het goed begrijp vind je mij niet geschikt voor defensie ? Gompie ben ik even blij dat mensen inschattingsfouten kunnen maken ...
Bertina

KapiteinRob

Citaat van: Ace1 op 05/09/2010 | 14:26 uur
Rob mijn advies is wat minder sarcasme in de toekomst over de Kmar te zijn, voor je het weet stopt er busje van de Kmar voor je huis en halen ze je op om een paar nachtjes in een Kmar cel te mogen logeren.  8)

Tja, en vervolgens blijkt dat deze aanhouding niet conform de regels was?  :angel:

KapiteinRob

Citaat van: Bertina op 05/09/2010 | 14:25 uur
dit vind ik een beetje heel erg slap van je Rob! Nu het erop neer komt, krabbel je terug. HEb dan ook het lef om het af te maken en je mening te geven. Zet er dan daarna een punt achter. Je gaat er eerst in mee en zodra de grond te heet wordt onder je voeten breek je het af, slap hoor!

Maar ik snap het al: je kan het niet want je weet het niet. zo wel, zeg het dan!

Goh, wat vreemd dat ik je conclusie in deze niet deel. Ik vind dat je leestechnisch gewoon je ogen de kost moet geven, je hersencellen laten werken, wat verbanden moet leggen en dan zou het wat mij betreft helemaal duidelijk moeten zijn. Je hoeft naar mij toe niet eerst de slimme dame uit te hangen en je vervolgens van de domme te houden. Mijn inschatting was en is dat je slim genoeg bent om te snappen wat ik bedoel. Ik ga het je niet voorkauwen, duidelijk genoeg zo?

Ace1

Rob mijn advies is wat minder sarcasme in de toekomst over de Kmar te zijn, voor je het weet stopt er busje van de Kmar voor je huis en halen ze je op om een paar nachtjes in een Kmar cel te mogen logeren.  8)

Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 14:17 uur
Sorry, ik realiseer me dat dit dan een structurele offtopic discussie gaat worden. Het zijstapje heeft al lang genoeg geduurd; hou het maar op sarcasme......  ;)

dit vind ik een beetje heel erg slap van je Rob! Nu het erop neer komt, krabbel je terug. HEb dan ook het lef om het af te maken en je mening te geven. Zet er dan daarna een punt achter. Je gaat er eerst in mee en zodra de grond te heet wordt onder je voeten breek je het af, slap hoor!

Maar ik snap het al: je kan het niet want je weet het niet. zo wel, zeg het dan!
Bertina

onderofficier

vraag me af wat men "heeft" met de Kmar..............en waarom zo bekrompen doet tegen over de collega's van de Kmar.
immers als je een boete o.i.d. ontvangt heb je dit totaal aan je zelf te wijden en niet aan de Kmar.  

iedereen die binnenkort de opleiding start van de Kmar:  SUCCES  




Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KapiteinRob

Sorry, ik realiseer me dat dit dan een structurele offtopic discussie gaat worden. Het zijstapje heeft al lang genoeg geduurd; hou het maar op sarcasme......  ;)

Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 14:01 uur
combineer e.e.a. met de mening die ik over de Kmar heb en frequent serieus en middels kwinkslagen etaleer.

Ja dat heb ik opgepikt, maar dan begrijp ik niet wat jouw 'denken' over de KMar te maken heeft met het toelaten van mij bij de KMar..
Kan misschien toch nog 'tinusachtiger' overkomen, maar dat heb ik niet opgepikt..
dus als u zo aardig zou willen zijn... ? : .........
Bertina

KapiteinRob

Ik vermoed dat je, ondanks je m.i. wat tinusachtig gedrag, genoeg hersencellen hebt om te begrijpen wat ik bedoel. Maar een kleine hint: combineer e.e.a. met de mening die ik over de Kmar heb en frequent serieus en middels kwinkslagen etaleer. Ervan uitgaande dat je dat al opgepikt hebt.

Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 13:47 uur
Dat verbaast me in het geheel niet......... (deze puntjes duiden op, je raadt het wellicht al, sarcasme)

verklaar je nader Rob, met zo'n uitspraak moet je ook een argument kunnen geven..  ;)
Bertina

KapiteinRob

Dat verbaast me in het geheel niet......... (deze puntjes duiden op, je raadt het wellicht al, sarcasme)