Auteur Topic: geen vacatures vrij  (gelezen 11357 keer)

janet1989

• Net nieuw hier
  • *
geen vacatures vrij
« Reactie #177 Gepost op: 03/04/2010 | 22:34 uur »
mijn probleem als moeder zijnde dat er alles belooft wordt maar uiteindelijk niks gedaan wordt.
Mijn zoon heeft zich aangemeld voor de infanterie. Leuk denkt men alle voorlichtingen gehad met  amo begonnen en geslaagd . Wat werd er verteld door de commandant van de b sectie  altijd je zoon of dochter steunen in alles, maar steunt de defensie hun. mijn zoon kreeg last van een ontsteking tijdens de amo en gaf al aan dat de infanterie te zwaar voor hem was. hij naar Ermelo daar kreeg hij een keuze of in het rem team en daarna als nog naar de infanterie en anders ontslag nemen en dat heeft hij gedaan met een bloedend hart want ze hadden gen plaats meer voor hem. terwijl ze vorig jaar gilde dat ze de vacatures niet vol kregen. nu moet hij er voor bloedde want hij moet overnieuw solliciteren wie weet hoe lang dat duurt. terwijl op oirschot zeiden kun je de infanterie niet aan bieden we je iets anders aan. hard gelach je kunt ontslag nemen

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 176 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.