De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

januszz

nee bij IKS doen ze geen bloedonderzoek en er wordt dus ook geen bloed afgenomen.
Dit is echter geen antwoord op de vraag.
de vraag was of het MAG.

Ik heb daar geen antwoord op. Ik kan me wel voorstellen dat het voor bepaalde functie niet veel uitmaakt.

kun je niets vinden op de site van het IKS?

Bossie

Citaat van: Gijs op 21/05/2006 | 18:29 uur
Ik doe 3-vmbo-gt en zou graag bij de luchtmacht willen, ik heb al een mailtje verstuurd met deze vraag maar nog geen antwoord gekregen.

Mag ik bij de luchtmacht ondanks mijn diabetes type-I ?



Bericht is verplaats naar de vragen over de selectieprocedure.
Ben
Forumbeheerder


Het licht er net aan voor welke functie je wilt gaan, maar bij het vliegmedisch onderzoek (voor de funties officier luchtverkeersbeveiliging luchtgevechtsleiding vlieger, of de functie loadmaster) wordt er iig een bloedonderzoek afgenomen. Ik kan me echter niet meer herrineren of dat bij het IKS ook gebeurt, je moet iig wel in een potje pissen. Volgens mij wordt er geen bloedonderzoek afgenomen, maar neem het niet met zekerheid van me aan.

Gijs

Ik doe 3-vmbo-gt en zou graag bij de luchtmacht willen, ik heb al een mailtje verstuurd met deze vraag maar nog geen antwoord gekregen.

Mag ik bij de luchtmacht ondanks mijn diabetes type-I ?



Bericht is verplaats naar de vragen over de selectieprocedure.
Ben
Forumbeheerder

januszz

prima rob. je bent wel fanatiek hoor.  :police:  :) ;)
sorry was k alweer offtopic

KapiteinRob

Januszz en Tim1988,

Willen jullie deze uitwisseling van persoonlijke gegevens die verder niets (meer) met het topic te maken hebben voortzetten middels PM?

BVD,

Rob
Forumbeheerder

januszz

gefeliciteerd joh!!
succes verder weet je al wanneer je naar de opleiding gaat?? en was het Ooff?? of Off??

Tim1988

Zo, waarschijnlijk heb ik het gehaald  ;)
Ze bellen me nog met de officiele uitslag maar de testleider zei dat het wel goed zat.
En het was inderdaag cluster4 ja..

Groeten tim,

januszz

hee tim succes dan morgen he..
Komt wel goed als je goede conditie en gefitnesst hebt

Tim1988

Haha oke bedankt..
Maandag heb ik de sporttest maar het gaat wel goed komen denk kheb een redelijke conditie en fitness al 1,5 jaar..

Als ik hier doorkom dan nog een stukje vliegen en heb ik het gehaald  ;D

Groeten!!

januszz

als ik me niet vergis cluster 4... dus sporten geblazen :P

Tim1988

Weet er mischien iemand welk cluster loadmaster is?

Groet Tim,

januszz

afhankelijk van de functie. KMSL objectbeveiliging is bijvoorbeeld ook cluster4 en stingerschutter 3 dacht k..sommige technische functies 1 of 2

Aibeethoven

Welk cluster moet je hebben om naar de KMSL te mogen??
Volgens mij is de KL de enige de cluster 2 en 3 gebruikt. De andere gebruiken volgens mij alleen 1 en 4.
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Thijsz

Avond keuringen zijn voornamelijk voor de Natres.

Toen ikd aar bleef overnachten kwamen er om half elf nog 2 knakkers binnen die van een avond keuring afkwamen
PO1: Goedgekeurd
VFB: Cluster 2 = Goed
AAC: Aangenomen
GO: 13 juni

januszz

ja idd... is een gezellige boel. kun je je haast niet voorstellen zeker :P ;D ;)