De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

wepz

@Caruso: Wat Januszz al schrijft kan ik alleen maar beamen. Ik verlijf doordeweek op die kazerne en zie ze toch echt met mijn eigen ogen 's avonds gekeurd worden. Dus ga het maar proberen voor te stellen.

@Ice^: Die mensen zie ik ook onder andere. (Naast de avondkeurlingen die ik af en toe zie.)

Ja, zoals je ziet is er veel te beleven hier op MKAD.

januszz

nee echt. die kerel achter da loket zei tegen die jongen (ik stond er zelf bij) dan wordt het wel een avondkeuring op donderdag

Ice^

wat jij denk ik ziet is dat ze tussen ik meen 19:30 en 21:00 de mensen die willen overnachten(dit kan als je verweg woont en de volgende ochtend er niet op 8:00 kan zijn)
aan het "inchecken" zijn.
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

caruso

Kan me niet voorstellen dat er 's avonds wordt gekeurd.
Volgens mij werkt men daar echt alleen van 08.00-17.00 uur.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat "ze" een avondploeg hebben!
Volgens mij vergis je je echt!

januszz

ja idd. Ik hoorde op kamer 38 iemand een afspraak maken voor een avondkeuring op donderdag volgens mij...

wepz


caruso

Citaat van: wepz op 07/04/2006 | 21:04 uur
Citaat van: Pittigeaardbei op 03/04/2006 | 10:00 uur
Ik vraag mezelf af of er ook keuringen in het weekend worden gehouden? Weet iemand hier iets vanaf?

Je kan volgens mij wel een avondkeuring doen. Zie ze regelmatig op maandagavond keuringen doen hier.
Waar is hier?
Ben je niet in de war met selectie-gesprekken?

januszz


wepz

Citaat van: Pittigeaardbei op 03/04/2006 | 10:00 uur
Ik vraag mezelf af of er ook keuringen in het weekend worden gehouden? Weet iemand hier iets vanaf?

Je kan volgens mij wel een avondkeuring doen. Zie ze regelmatig op maandagavond keuringen doen hier.

Brickman

Volgens mij weet dat niemand.

Het over de totale kracht(oppervlakte grafiek) die jij in 30 seconden kan produceren.
Student Werktuigbouwkunde [3de jaar] - TU/e

shutterspeed

oke, een vraag waar ik al lang mee rondloop;
als je voor cluster 4 gaat dan moet je kracht bij alle 6 spiergroepen toch wel bovengemiddeld liggen heb ik begrepen.
nu vraag ik me af (alle andere factoren laat ik gemakshalve even buiten beschouwing) HOEVEEL kilo moet je minstens 1 x kunnen BANKDRUKKEN om qua kracht van je borst goed te zitten???

Pittigaardbeitje

Citaat van: Brickman op 03/04/2006 | 13:25 uur
In het weekend wordt er niemand gekeurd.
Gebeurt alleen van maandag t/m vrijdag.

oke dank u :D

Brickman

In het weekend wordt er niemand gekeurd.
Gebeurt alleen van maandag t/m vrijdag.
Student Werktuigbouwkunde [3de jaar] - TU/e

Pittigaardbeitje

Ik vraag mezelf af of er ook keuringen in het weekend worden gehouden? Weet iemand hier iets vanaf?

januszz

mooie site. jammer dat ik geen vlieger kan worden ivm ogen  ;D maar ja. respect voor de mensen die alle testen en de hele opleiding weten te halen.