De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

skual

Citaat van: Lex op 03/03/2009 | 22:59 uur
Citaat van: skual op 03/03/2009 | 22:38 uur
Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan bij mij. Ben inmiddels al ruim 10 maanden bezig. Maar da's dan wel de KL.

En dat is hier dus off-topic.
Lex
Alg. Beheeerder


Dat zag ik later pas, daarom de regel mbt KL eronder geplaatst ;)

Lex

Citaat van: skual op 03/03/2009 | 22:38 uur
Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan bij mij. Ben inmiddels al ruim 10 maanden bezig. Maar da's dan wel de KL.

En dat is hier dus off-topic.
Lex
Alg. Beheeerder

skual

Citaat van: Kristianus1985 op 03/03/2009 | 22:35 uur
Hey mensen. Ik heb gesolliciteerd voor de functie onderofficier luchtgevechtsleider. De opleiding start begin april. Ik heb, na contact met iemand van de personeelsvoorziening, eind februari m'n sollicitatie opgestuurd. Deze persoon wist mij te vertellen dat ik nog op tijd was voor de april-opleiding. Heeft iemand ervaring met dit soort "last-minute"-sollicitaties? En binnen hoe zo'n termijn kan ik antwoord verwachten?



Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan bij mij. Ben inmiddels al ruim 10 maanden bezig :(
Maar da's dan wel de KL.

Kristianus1985

Hey mensen. Ik heb gesolliciteerd voor de functie onderofficier luchtgevechtsleider. De opleiding start begin april. Ik heb, na contact met iemand van de personeelsvoorziening, eind februari m'n sollicitatie opgestuurd. Deze persoon wist mij te vertellen dat ik nog op tijd was voor de april-opleiding. Heeft iemand ervaring met dit soort "last-minute"-sollicitaties? En binnen hoe zo'n termijn kan ik antwoord verwachten?


Enforcer

Ja, dus, want men vraagt o.a. ook niet voor niks of je zelf nog langere tijd in het buitenland hebt gezeten.

pat

het was meer mijn vraag of ze naar meer dinge kijken als
alleen justitie.

Enforcer

Waarom maak je je dan druk?!

Overigens, als je vriendin of 1e/2e graads familie uit een land komt waar er terroristen zijn, dan wordt er wel nog eens met extra aandacht naar gekeken. Dat kan ook al Noord-Ierland of de regio Baskenland zijn.

pat

Oke bij mij is het nu 6 weken geleden en nog niks gehoord
vorige week gebeld en toen zeide ze dat het 8 weken kan dure inderdaad.
Maar als je geen strafblad hebt dan hoef je je in principe toch nergens
druk over te maken?

pepoe

ik kreeg ongeveer 4 weken na mijn keuring de aanstellingbrief dat betekent dus dat het veiligheidsonderzoek goed is, ze zeiden tegen mij dat het ongeveer 8 weken zou duren, 3 weken voordat de opleiding begint krijg ik verdere info enzo over waar ik meot zijn enzo.

Enforcer

Als je je aanstelling krijgt, ben je er door. Zonder aanstellingsbrief kun je niet beginnen en ga je dus ook de opleiding niet in. Zie je aanstellingsbrief maar als verklaring van geen bezwaar.

pat

dus dan moet je maar gissen of je door bent?
hoe lang laat die aanstelling op zich wachten een paar weken voor je opleiding?

Enforcer

Je krijgt een aanstelling............of niet

pat

je krijgt toch wel een verklaring van geen bezwaar?

Bkane

Je krijgt ook alleen bericht als het negatief is. Bij positief resultaat hoor je er niks van.
Februari 08         Gesolliciteerd
14 maart 08        Goedgekeurd cluster 4 (schutter minimi)
09 maart 09        AMO Oirschot

Enforcer

Citaat van: pat op 24/02/2009 | 12:43 uur
hey ik zal me ff voorstellen ik ben patrick nieuw hier op dit forum
zit met een vraag, klopt het als het veiligheidonderzoek langer
als 4 weken loopt dan het dan wel goed zit?

ik heb geen strafblad en me familie ook niet
of dat weet ik bijna wel zeker.

Dat kan soms langer lopen............omdat niet alle dossiers meteen in behandeling genomen kunnen worden als het druk is. Kan soms wel 2-3 maanden zijn, dus je moet gewoon geduld hebben.