De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door kevintjus, 17/04/2003 | 11:47 uur

bennovan

Citaat van: BadMuts op 10/10/2008 | 20:19 uur
PO+ VFB is goed te doen, kan ik nu uit eigen ervaring spreken. Zal hierover straks een nieuw blog bericht maken.

Wel een tip voor een ieder die dit nog moet doen. Zorg wel dat je voldoende aan krachttraining doet en ook het fietsen goed traint.
Psychologisch moet je je inderdaad niet druk om maken. Veel mensen zeggen dat de psych doorgaat over allerhande onderwerpen, dit is echt niet waar.

Ik moet bekennen dat ik het een heel erg relaxed gesprek vond. Niks geen raars aan, vond het wellicht nog wel gezellig ook hahahaha  ;D

Felicitas!! 8)

Succes nog met je AAC.

Arjan1

Citaat van: BadMuts op 07/10/2008 | 21:15 uur
om toch maar verdienstelijk te zijn....voor de Painf heb je minimaal cluster 3 nodig. ALTHANS, als je voor de functie van infanterist gaat.

voor chauf/schutter in de YPR geloof ik cluster 2, maar daar kan Bennovan je ongetwijfeld meer over vertellen?
Infanterist TFO= 3+  Optrainbaar tot 4.
Boordschutter 25MM = 3
Chauffeur = 2
Ik ben 25mm schutter, en vind dat je ten alle tijde 4 zou moeten zijn wil je lekker mee draaien bij een painfbat.

BadMuts

Citaat van: Akoena op 11/10/2008 | 12:31 uur
van wat ik heb gehoord van andere kandidaten is dat heel erg verschillend. Je moet je er inderdaad niet druk om maken, maar dat wil niet zeggen dat alle gesprekken zo verlopen als ze bij jou hebben gedaan. Heb ook met iemand gepraat die iemand voor 'm had zitten die constant diep inging op bepaalde zaken en expres dingen deed om de kandidaat uit z'n concentratie te halen enzo. Dus zou het niet neerzetten alsof het in steen staat.

Je hebt gelijk. Wou niet de indruk wekken dat al die gesprekken zo verlopen, want daar heb ik geen ervaring mee.
Wou het alleen nuanceren door aan te geven dat je ook relaxte gesprekken kan hebben.

Overigens ben ik wel van mening dat je dat ook deels zelf in de hand hebt in de mate van hoe eerlijk jij bent en hoe je daar zit tegenover zo'n psych...

Akoena

Citaat van: BadMuts op 10/10/2008 | 20:19 uur
Psychologisch moet je je inderdaad niet druk om maken. Veel mensen zeggen dat de psych doorgaat over allerhande onderwerpen, dit is echt niet waar.

Ik moet bekennen dat ik het een heel erg relaxed gesprek vond. Niks geen raars aan, vond het wellicht nog wel gezellig ook hahahaha  ;D

van wat ik heb gehoord van andere kandidaten is dat heel erg verschillend. Je moet je er inderdaad niet druk om maken, maar dat wil niet zeggen dat alle gesprekken zo verlopen als ze bij jou hebben gedaan. Heb ook met iemand gepraat die iemand voor 'm had zitten die constant diep inging op bepaalde zaken en expres dingen deed om de kandidaat uit z'n concentratie te halen enzo. Dus zou het niet neerzetten alsof het in steen staat.

heijkoop

Ken je afgekeurt worden op eventueel Kunstgebit of implantaten ?
Zou het graag willen weten !

grt nick

Gesoliciteerd Voor bij het  Pantser infanterie
Wie blijft staan zet nooit een stap vooruit

BadMuts

PO+ VFB is goed te doen, kan ik nu uit eigen ervaring spreken. Zal hierover straks een nieuw blog bericht maken.

Wel een tip voor een ieder die dit nog moet doen. Zorg wel dat je voldoende aan krachttraining doet en ook het fietsen goed traint.
Psychologisch moet je je inderdaad niet druk om maken. Veel mensen zeggen dat de psych doorgaat over allerhande onderwerpen, dit is echt niet waar.

Ik moet bekennen dat ik het een heel erg relaxed gesprek vond. Niks geen raars aan, vond het wellicht nog wel gezellig ook hahahaha  ;D

BadMuts

om toch maar verdienstelijk te zijn....voor de Painf heb je minimaal cluster 3 nodig. ALTHANS, als je voor de functie van infanterist gaat.

voor chauf/schutter in de YPR geloof ik cluster 2, maar daar kan Bennovan je ongetwijfeld meer over vertellen?

Piranha

Nog afgezien van het feit dat zulk spitwerk ook nog leuk kan zijn.
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

KapiteinRob

Citaat van: loopmans op 07/10/2008 | 15:58 uur
Moet die arme vent dan ruim 100 pagina's doorspitten?  ???

Moet de vraag dan tot in den treure herhaaldelijk beantwoord worden? Trouwens, het doornemen van het topic kan ook nog vele andere vragen die ongetwijfeld leven beantwoorden.

loopmans


Lex

Citaat van: janjanssen op 07/10/2008 | 14:07 uur
welke kluster is Pantserinfantrie?

Het antwoord daarop is in dit topic terug te vinden.

Lex
Forumbeheerder

janjanssen

5 november keuring... Cluster 4
8 december               Amo @ Assen

bennovan

Citaat van: rcms op 02/10/2008 | 15:01 uur
"Ogen

Voor oogafwijkingen kan afhankelijk van de sterkte van de cilinderafwijking, in grote lijnen worden gesteld dat je alleen goedgekeurd wordt als je aan de volgende eisen voldoet:

Vloot: maximale afwijking +3/-5
Voor het Korps Mariniers, vliegers en luchtvaartnavigators: maximale afwijking +1,50/-1,25
Een eventuele laserbehandeling heeft minstens 3 maanden geleden plaatsgevonden op het moment van keuring"

http://werkenbijdemarine.nl/vervolg.php?pageID=114

Waarschijnlijk bedoelt Kapt. Rob dat Off. der Marns niet in het rijtje van de Landmacht past..

Akoena


rcms

"Ogen

Voor oogafwijkingen kan afhankelijk van de sterkte van de cilinderafwijking, in grote lijnen worden gesteld dat je alleen goedgekeurd wordt als je aan de volgende eisen voldoet:

Vloot: maximale afwijking +3/-5
Voor het Korps Mariniers, vliegers en luchtvaartnavigators: maximale afwijking +1,50/-1,25
Een eventuele laserbehandeling heeft minstens 3 maanden geleden plaatsgevonden op het moment van keuring"

http://werkenbijdemarine.nl/vervolg.php?pageID=114