Interne sollicitatie's..

Gestart door AhmetKLu, 17/02/2007 | 03:06 uur

AhmetKLu

Ja psies en uiteraard wil ik zelf ook niet tot mijn 35ste aan een functie vastgeplakt zitten. Zou het leventje als militair zijn wel willen verbreden..  ::)

Maar oke bedankt voor jullie bruikbare en goede informatie heb er echt wat aan..  8)

Heb opeens geen slapeloze nachten meer  :angel:

KapiteinRob

Citaat van: Toni op 18/02/2007 | 07:58 uur
dus inderdaad waar een wil is een weg

Ja, maar blijkbaar wel de (goede) wil van je commandant......

Toni

#3
Deze vraag had ik dus ook van te voren gevraagd bij Luchtmacht personeelsvoorzieningen.
dit omdat ik graag de functie korporaal hondengeleider bij het ogrv zal willen gaan doen.
maar hellaas zijn de 2 opleidingen dit jaar al vol, dus ik had gevraagd of het dus mogelijk zal zijn
dat ik eerst een tijd korporaal ogrv doe en later dan de Fo hondengeleider zal doen.
dit omdat ik een contract van 8 jaar wil aan gaan.hier werd mij dus vertelt dat dat mogelijk zal zijn als
de squadron commandant je kan missen(dus als er genoeg vacatures worden vervult) en je ook een
brief van goed gedrag krijgt van squadron commandant. en uiterraad of er nog plaats is bij je evt nieuwe FO.
dus inderdaad waar een wil is een weg
Voorlichting: 5 Maart woensdrecht
Po: Onbekend
Go: Onbekend
VfB: Onbekend
Cluster: Onbekend
Lichting: Onbekend
Mogelijke Functie's:
- Korporaal Ogrv (Klu)
- Korporaal Hondengeleider Ogrv (Klu)
- Infanterie Luchtmobiele brigade (Kl)

januszz

mits er vacatures zijn en genoeg mensen in je huidige functie... (dit is belangrijk want anders kun je niet overstappen) kun je met toestemming van je sqn-commandant en je eigen chef enz. solliciteren op een andere functie. Het schijnt echter niet zo super makkelijk te zijn. Maar waar een wil is is een weg

AhmetKLu

Hallo allemaal..

Mijn naam is Ahmet en ik zat laatst te denken over hoe ik verder wou in de KLu als ik erin zit.( eerst me opkomst in mei) maar het schoot er ff in. Nu mijn vraag.

Wat als ik nou een contract heb gesloten van 6 jaar bij een bepaalde functie en toch wil overstappen naar een andere functie met dezelfde rang. Moet ik me 6 jaartjes dan doorlopen of zijn er ook bepaalde versoepelingen op dat gebied.
Ik zie graag bruikbare antwoorden op mijn vraag.

Gegroet,

Ahmet.