Dagboek Kmsl

Gestart door Toni, 18/02/2007 | 07:50 uur

KapiteinRob

De vraag die in het openingstopic werd gesteld was of iemand een dagboek over de kmsl en evt FO heeft geschreven. Aangezien de reacties niets met de vraag te maken hebben en bovendien thuishoren in andere topics, voorzie ik dit topic van een slotje. Als men alsnog de oorspronkelijke vraag wenst te beantwoorden, kan men via PM aan de forumbeheerder(s) vragen het topic weer te openen.

Rob
Forumbeheerder

AhmetKLu

Citaat van: Nm op 21/02/2007 | 10:38 uur
Ja je krijgt dan een brief thuis en daar zit ook een routebeschrijving bij.

groeten, Niek

Wel moet je melden.. Ik heb de uitnodiging via mail gekregen. Dus als ik zou zowel mail als de brievenbus goed nachecken..  ;)

Nm

Ja je krijgt dan een brief thuis en daar zit ook een routebeschrijving bij.

groeten, Niek

Toni

Citaat van: Nm op 20/02/2007 | 17:41 uur
Via www.werkenbijdeluchtmacht.nl heb ik me aangemeld voor de voorlichtingsdag op vliegbasis Twenthe(omdat deze basis het meest dichtbij mn woonplaats is)
thx, dus via internet kreeg je dan ook een bevestiging en uitleg hoe je moest komen of waar het was? zo ja via mail of kreeg je een brief?

bvd

toni
Voorlichting: 5 Maart woensdrecht
Po: Onbekend
Go: Onbekend
VfB: Onbekend
Cluster: Onbekend
Lichting: Onbekend
Mogelijke Functie's:
- Korporaal Ogrv (Klu)
- Korporaal Hondengeleider Ogrv (Klu)
- Infanterie Luchtmobiele brigade (Kl)

Nm

Bedankt.
Via www.werkenbijdeluchtmacht.nl heb ik me aangemeld voor de voorlichtingsdag op vliegbasis Twenthe(omdat deze basis het meest dichtbij mn woonplaats is)

De voorlichting is heel breed en gaat over de luchtmacht in het algemeen, bijv. wat de luchtmacht precies doet enz. maar ook over de functies, arbeidsvoorwaarden etc. etc. het duurt ong. 3 uur in totaal, je krijgt ook een paar leuke filmpjes te zien(ook eentje over OGRV).
Al mijn vragen die ik vantevoren opgeschreven had zijn tijdens het kijken en luisteren beantwoordt, je krijgt dus genoeg informatie. En het is ook nog mogelijk om na de voorlichting individuele vragen te stellen. (als je dat liever niet doet terwijl de rest van de groep meeluisterd)
Als je na de voorlichting nog steeds geinteresseerd bent in een functie binnen de luchtmacht krijg je het sollicitatiepakket mee naar huis. Thuis kan je alles rustig invullen en je moet nog ff langs het gemeentehuis & daarna kan je de envelop met alle formulieren terug sturen.

Groeten Niek

Toni

hier heb je de link van het 621 ogrv.
http://groups.msn.com/ogrv621/
hoe had jij een afspraak gemaakt voor de voorlichting (via 0800-nummer of internet)
op welke basis heb je voorlichting gehad?
zal je toevallig kunnen vertellen hoe die voorlichting is gegaan?
had je ook gelijk je sollicitatiepapieren daar ingeleverd ?

mvg

Toni
Voorlichting: 5 Maart woensdrecht
Po: Onbekend
Go: Onbekend
VfB: Onbekend
Cluster: Onbekend
Lichting: Onbekend
Mogelijke Functie's:
- Korporaal Ogrv (Klu)
- Korporaal Hondengeleider Ogrv (Klu)
- Infanterie Luchtmobiele brigade (Kl)

Nm

Heey ik ga voor dezelfde functie (gister net naar een voorlichtingsdag geweest) heb je misschien een link voor mij van die site met foto's?

Groeten,

Niek

Toni

Goedendag

over 2 weekjes ga ik me aanmelden voor de functie korporaal ogrv.
en ik heb dus al meerdere forums ondergespit naar informatie.
ik heb een mooie site van een squadron ogrv gevonden met mooie foto's van hun oefeningen en uitzendingen.
Zelf zal ik heel graag op uitzending willen gaan, dus ik hoop als ik de keuring en sollicitatie door heen kom,
dat ik vaak zal worden uitgezonden of met oefeningen in het buitenland kan deel nemen.
in iedergeval ik heb dus de vraag of iemand een dagboek over de kmsl en evt FO heeft geschreven.
ik heb de zoek knop gebruikgt maar ik vond geen meerdere informatie.
ik hoop dat iemand mij wat meer informatie zal kunnen geven.

bijvoorbaat dank,

mvg,

toni       
Voorlichting: 5 Maart woensdrecht
Po: Onbekend
Go: Onbekend
VfB: Onbekend
Cluster: Onbekend
Lichting: Onbekend
Mogelijke Functie's:
- Korporaal Ogrv (Klu)
- Korporaal Hondengeleider Ogrv (Klu)
- Infanterie Luchtmobiele brigade (Kl)