Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

KapiteinRob

Citaat van: BadMuts op 13/12/2008 | 15:50 uur
Wellicht al eens eerder geopperd, maar het is toch "gallerij" ipv "galerij" ?

"ipv" moet met "puntjes" ertussen (of voluit) geschreven worden......  :P

BadMuts

Wellicht al eens eerder geopperd, maar het is toch "gallerij" ipv "galerij" ?

Iris

Ik heb een 19'' monitor een meter van me afstaan, de tekengrootte op 'Groter' maar de lay-out is zo echt vernachelt... Is hier misschien een optie voor te maken, dat de letters wat leesbaarder zijn? Na 2 jaar een monitor tegen mijn neus aan is het wel wat prettiger die afstand.. ;)
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

sgt Rob


Iris

Als je in een topic hebt gereageerd, zie je die scroll-balk effe niet meer.
Is het misschien mogelijk om de balk weg te laten, dat je een eigen lay-out kan kiezen?
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Ros

Alleen onder "nieuws" en "over ons"  hangen submenu's. De rest zijn directe links naar andere pagina's.

Ben
Forumbeheer

paul1011

Mij viel vandaag toevallig op dat er geen sub-menus getoond worden als je de muis over de "Forum" en "Gallerij" knoppen houdt terwijl je in het forum zit. Als je dit vanaf de startpagina doet dan komt er wel een menu. Is kosmetisch natuurlijk en ik vroeg me alleen af of dat de bedoeling was.
"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him." - Winston Churchill

-Peter-

De problemen hierboven beschreven worden veroorzaakt door geplaatste berichten. Zodra deze berichten op de voorpagina geplaatst worden veroorzaakt dit een dusdanig probleem dat IE wil afsluiten. Op dit moment ben ik nog op zoek naar de oorzaak binnen deze berichten. Zodra het probleem definitief verholpen is zal ik dat bekendstellen...

M.v.g.

Peter
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Mourning

Dat had ik ongeveer anderhalve week geleden, een dag lang ongeveer, daarna niet meer.
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Dennis123

Ik heb er nu inderdaad ook geen last meer van. Vreemde zaken

Iris

Inderdaad, dit had ik ook (en heb ik hiervoor eerder gehad), maar het probleem is opgelost.

IE krijgt een error, en wil een foutenrapport verzenden...
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Dennis123

Sinds vanmiddag, vanochtend nog niet, heb ik problemen met naar de site van defensieforum te gaan.
Zodra ik www.defensieforum.nl aanklik en deze opent krijg ik de melding van internet explorer dat er een fout is opgetreden en dat internet explorer afgesloten wordt.
Ik kon hier ook alleen maar komen door via een link uit een forumbericht hier te komen.

Aangezien ik vanmorgen en voor de rest nooit last gehad heb, en niks veranderd/geinstalleerd heb aan instellingen, lijkt mij dat dit probleem bij jullie ligt eigenlijk. Kan dit?

-Peter-

Volgens de provider zijn er inderdaad werkzaamheden geweest in de betreffende periode. Het kan dus goed zijn dat de website gedurende korte tijd niet beschikbaar is geweest. Persoonlijk heb ik dit niet opgemerkt, maar is dus wel het geval geweest  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Lex

Hi there Peter,

Een vraag vanuit Washington DC.
Klopt het dat de laatste twee dagen (maandag 11 december en dinsdag 12 december) het forum onbereikbaar was in de periode 1800-1845lt (NL tijd 0000-0045)?
Inloggen via Vista geeft aan: adres onbekend. Buiten deze tijdstippen geen probleem.
Inloggen via Windows XP, met IE (7.01) blijft het programma zoeken, totdat ik het afgebroken heb na zo'n 30 mins.
Ja, ik doe momenteel aan dual inloggen bij het forum (met beide systemen) en dat gaat gelukkig (nog steeds) goed.
Maar dat doet niets af aan de vraag.
Ik wacht met spanning op je antwoord.

John Wayne

Het stond op (Forum standaard) ingesteld. Geeft deze geen 24h aanduiding weer?

Ik heb het nu op op DD-MM-JJJJ, HH-MM-SS ingesteld.
Iris en Nick bedankt!