Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

Defensieforum

Citaat van: John Wayne op 01/12/2006 | 22:42 uur
Er is iets aan de hand met de tijdsaanduiding 1n 12/24h formaat.

ik heb om 22:18h een berichtje geplaatst:
er staat nu bij:
Geplaatst:Vandaag om 10:18:05

Staan de instelling in je profiel goed? Ga even anar je profiel en klik op Lay-out voorkeuren. Daar staat hij de tijd wordt weergegeven.

Suuc6

Groeten

Nick
Moderator

Iris

Dit kan je volgens mij aanpassen in je profiel, bij tijdsweergave  ::)
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

John Wayne

Er is iets aan de hand met de tijdsaanduiding 1n 12/24h formaat.

ik heb om 22:18h een berichtje geplaatst:
er staat nu bij:
Geplaatst:Vandaag om 10:18:05

Iris

︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Defensieforum

Citaat van: sgt Rob op 22/09/2006 | 20:44 uur
Citaat van: Ros op 22/09/2006 | 20:32 uur
Citaat van: sgt Rob op 22/09/2006 | 20:23 uur
Effe voor alle duidelijkheid: Die knop in de rode cirkel doet het niet, die is onderdeel van een JPG

De knop doet het bij mij wel (ik heb dan wel een paar strepen meer  :angel:) Ik krijg wel een nieuw scherm dat de board die ik zoek niet bestaat ?. Ik vraag mij wel af wat de zin is van een poll in een topic ?

Het is me nu duidelijk dat een topic gestart moet worden met de knop "Nieuwe Poll" omdat een poll in een lopend topic niet toegevoegd kan worden.

Nick bedankt, je mag een avondje uit met mijn vriendin (Iris), ik ben ook de lulligste niet ;)

Nou.... nee dankje beetje te jong. Maar bedankt voor het aanbod.

sgt Rob

Citaat van: Ros op 22/09/2006 | 20:32 uur
Citaat van: sgt Rob op 22/09/2006 | 20:23 uur
Effe voor alle duidelijkheid: Die knop in de rode cirkel doet het niet, die is onderdeel van een JPG

De knop doet het bij mij wel (ik heb dan wel een paar strepen meer  :angel:) Ik krijg wel een nieuw scherm dat de board die ik zoek niet bestaat ?. Ik vraag mij wel af wat de zin is van een poll in een topic ?

Het is me nu duidelijk dat een topic gestart moet worden met de knop "Nieuwe Poll" omdat een poll in een lopend topic niet toegevoegd kan worden.

Nick bedankt, je mag een avondje uit met mijn vriendin (Iris), ik ben ook de lulligste niet ;)

Defensieforum

Citaat van: sgt Rob op 22/09/2006 | 20:23 uur
Effe voor alle duidelijkheid: Die knop in de rode cirkel doet het niet, die is onderdeel van een JPG

Het klopt idd die button niet werkt. Daar wordt momenteel hard aangewerkt om de bug op te sporen. Als je een poll wil openen kies je dus voor Nieuwe Poll welke twee buttons rechts van Nieuw Onderwerp staat.

Ros

Citaat van: sgt Rob op 22/09/2006 | 20:23 uur
Effe voor alle duidelijkheid: Die knop in de rode cirkel doet het niet, die is onderdeel van een JPG

De knop doet het bij mij wel (ik heb dan wel een paar strepen meer  :angel:) Ik krijg wel een nieuw scherm dat de board die ik zoek niet bestaat ?. Ik vraag mij wel af wat de zin is van een poll in een topic ?

sgt Rob

Effe voor alle duidelijkheid: Die knop in de rode cirkel doet het niet, die is onderdeel van een JPG

sgt Rob

:o :o

Zit ik zeker op een heel ander phorum???
Die optie heb ik niet. of moet ik dan eerst luitenant zijn

Ik dacht het met de daartoe bestemde knop af te kunnen handelen

[verwijderd door de beheerder]

Defensieforum

Citaat van: sgt Rob op 22/09/2006 | 19:59 uur
Dat polletje maken, dat heb ik geprobeerd op verschillende computers via verschillende verbindingen. dit is de snelkoppeling die me in de topicstart van "waar moet het geld vandaan komen" naar het aanmaken van een poll zou leiden.

http://www.defensieforum.nl/Frontpage/index.php?option=com_smf&Itemid=7&action=editpoll;add;topic=9044.0;sesc=32ecec4e94a322229fe6344e45e193ce


Anders moet je maar es inloggen via mijn account en een testje doen, evt mail ik m'n password wel

Rob,

Ik weet niet of je het op deze manier doet; In het desbestreffende board niet klikken op nieuw onderwerp maar op nieuws poll. Op die manier doet hij het wel. Mocht het nou nog niet lukken dan zal ik eens inloggen op jouw account.

Groeten

sgt Rob

Citaat van: Nick op 22/09/2006 | 19:22 uur
Citaat van: -Peter- op 22/09/2006 | 19:18 uur
Het was even zoeken, maar het kruisje is eindelijk verdwenen. Dit werd veroorzaakt door een fout in de bron-code van het forum, en het duurde helaas wat lang voordat ik hiervan de locatie had gevonden....

nou mooi het is opgelost ;). Het was niet echt heel storend hoor..
nee, dat niet. maar het is pas goed als het perfect is.

Dat polletje maken, dat heb ik geprobeerd op verschillende computers via verschillende verbindingen. dit is de snelkoppeling die me in de topicstart van "waar moet het geld vandaan komen" naar het aanmaken van een poll zou leiden.

http://www.defensieforum.nl/Frontpage/index.php?option=com_smf&Itemid=7&action=editpoll;add;topic=9044.0;sesc=32ecec4e94a322229fe6344e45e193ce


Anders moet je maar es inloggen via mijn account en een testje doen, evt mail ik m'n password wel

Defensieforum

Citaat van: -Peter- op 22/09/2006 | 19:18 uur
Het was even zoeken, maar het kruisje is eindelijk verdwenen. Dit werd veroorzaakt door een fout in de bron-code van het forum, en het duurde helaas wat lang voordat ik hiervan de locatie had gevonden....

nou mooi het is opgelost ;). Het was niet echt heel storend hoor..

-Peter-

Het was even zoeken, maar het kruisje is eindelijk verdwenen. Dit werd veroorzaakt door een fout in de bron-code van het forum, en het duurde helaas wat lang voordat ik hiervan de locatie had gevonden....
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Defensieforum

Citaat van: sgt Rob op 20/09/2006 | 05:17 uur
Waar anders dan in "geef uw mening"  ;)

Ik heb net alles getest, maar bij mij werkt het prima. Vreemd dus! Probeer het zo nog eens.

Groetjes