Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

civiel

JA firefox en anderen zijn een geod alternatief voor de Internet explorer.
Maar dan veiliger, met meer mogelijkheden en sneller..

Avant kende ik echter nog niet.

PS browsers zijn gratis te downloaden

Defensieforum

#34
Ben niet echt een wiz-kid, maar wat bedoelen jullie met een browser?
Is dat een ander soort van internet explorer?

Groeten

Nick

Robert

met avant browser werkt hij ook prima ( en sneller dan firfox ;))
Pain is temporary, glory lasts forever!

civiel

Bij deze meld ik ff dat deze site ook erg goed werkt met de browser
firefox. (en sneller dan I.E) Bravo!

ronjhe

Het is niet echt een fout maar wel een lastige ontbreken ervan. Ik heb net een stuk geschreven maar blijkbaar iets te lang erover gedaan. Op het moment dat ik het verstuur blijk ik al weer te zijn uitgelogd. ALLES WEG!!!! HEEEEELLLL IRRITANT!!!!!!!! Dus tip!! of graag een mededeling dat ik binnen zeg 2 minuten wordt uitgelogd of de mogelijkheid de tekst daarna nog terug te vinden aub.


kleine ellen

gehgehghe gelukkig, want ik ben dr trots op  ;D ;D 8)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!


kleine ellen

#27
ow wist ikke niet.. wel heel erg jammer.. Nou kan niemand meer zien dat ik benoemd ben tot beschermvrouwe van de tanks in Havelte  ;) ;) ;)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Als ik mij niet vergis zijn die er begin dit jaar al af gehaald, dit omdat een dergelijke handtekening vaak alleen maar voor meer verwarring, en onnodige ruimte bij onderwerpen zorgde...

Vandaar dus  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

kleine ellen

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Kleine Ellen, bedoel je in dit geval de handtekening van een ieder?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeffrey

Jah,ik heb ook dat ik uitgeogd was van de website vanmiddag  :-X

kleine ellen

Het onderschrift (persoonlijke tekste bij elke naam) van iedereen is verdwenen hoe komt dat???!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Als ik mij niet vergis kunnen er al filmpjes geplaatst worden in de galerij, maar i.v.m. een te hoog schijf-verbruik staat deze optie momenteel uit...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...