Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

Jeffrey

Zou leuk zijn als je er ook filmpjes kan plaatsen ::)

-Peter-

De bedoeling is folders en andere informatie omtrent defensie
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

#18
oke, is goed! veel suc6 dr mee!! Wat willen jullie allemaal dr neer zetten om te downloaden dan?
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

hahahahaha daar zijn we nog mee bezig, maar we moeten eerst maar wat leuks vinden als vulling voor de download-sectie  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

Hoelang gaat et nog duren voordat je wat kunt downloaden? ::)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Bedankt voor de medeling, zal het binnenkort even oplossen  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...


-Peter-

Geachte Saju,

Het door jou opgemerkte probleem is een bekend probleem. Helaas is hier momenteel nog niets aan te veranderen, daar dit nogal grote aanpassing vereist in de software. Wel kunnen we aanraden om, indien u grote teksten schrijft, deze voordat u het bericht post eerst naar het klembord te kopieren (via CTRL-C) mocht het dan fout gaan, dan kunt u uw tekst weer terughalen ( via CTRL-V) op deze manier hoeft u niet overnieuw te beginnen  ;D

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Saju

#12
Foutje weet ik niet het is wel iets wat beter kan.

Als je een nieuw bericht maakt of reageert op iets en je let niet op dat je ingelogd bent komt ie met een foutmelding en als je dan op terug klikt ben je mooi alles kwijt.

Is het niet zo te maken dat hij controleert zonder dat hij verder gaat het is heel lastig met een groot bericht nl wat had je ook alweer precies geschreven en het is extra werk.

Jeffrey

#11
Citaat van: Caspar op 24/06/2003 | 19:29 uur
Citaat van: Jeffrey op 24/06/2003 | 19:23 uur
Ik vind de site onoverzichtelijk na de laatste verandering

Na de laatste verandering? Verklaar je even nader.

Er is sinds dat ik weer terug ben (de site weer bezoek) heel wat veranderd,zo staan er niet alleen de nieuweste onderwerpen,maar ook wat populair is,de top 15 forums+top 15 onderwerpen en ook nog eens de laatste 15 berichten er staat bij home gewoon een hele rij onduidelijke dingen,ik vond het een maand of anderhalf gewoon veel overzichtelijker!

Caspar

Citaat van: Ton de Zwart op 24/06/2003 | 19:42 uur
Ja, er is een posting die twee maal geplaatst is.  De naam is "website"van saju, en het bericht staat bij "vanalles en nogwat"maar ook bij "Geef uw mening"...

Was niet van Saju, maar het is wel opgelost nu :)

Ton de Zwart

#9
Ja, er is een posting die twee maal geplaatst is.  De naam is "website"van saju, en het bericht staat bij "vanalles en nogwat"maar ook bij "Geef uw mening"...

Caspar

Citaat van: Jeffrey op 24/06/2003 | 19:23 uur
Ik vind de site onoverzichtelijk na de laatste verandering

Na de laatste verandering? Verklaar je even nader.

Jeffrey

Ik vind de site onoverzichtelijk na de laatste verandering

Saju

Heb net al gereageerd nl bij mededelingen en dan je eigen forum op je homepage daar loopt de hyperlink niet van door dus waarschijnlijk krijg je hem nu dubbel :o ;D :D ???