Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

Caspar

De link zou er inderdaad mee te maken kunnen hebben, ik weet zo even niet welke link er in de nieuwsbrief gebruikt wordt.

Sanne

Hoi!
Dat is het niet. Soms (zoals nu, zal je net zien :-\) gaat het wel goed terwijl de internetinstellingen nog hetzelfde staan. Ik bedenk me nu dat het wel steeds goed gaat als ik zelf via IE naar deze site kom, maar dat hij iedere keer raar doet als ik via een link (bijvoorbeeld in een nieuwsbrief hierheen gestuurd word). Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Wel fijn dat er steeds zo snel gereageerd wordt trouwens!

Groeten
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

Vaak heeft dit probleem te maken met de instellingen van Internet Explorer op jou computer. Om dit te controleren ga in het menu van je internet explorer naar Tools > Internet Options. Vervolgens ga in het nieuw geopende scherm naar het tabblad: Privacy.
Zet de instellingen in dit tabblad op "Alle cookies accepteren"

Als het goed is moeten de problemen hierna verholpen zijn.  ;D

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

san

Hoi Peter,

Sanne weer. Vrouwen en techniek. Wanneer ik inlog (naam, paswoord, vinkje bij 'aangemeld blijven') en wil reageren op een post ('regeer' ofzo) word ik steeds weer afgemeld. Ik ben dan dus weer gast en kan alleen als guest posten en geen berichtjes lezen en ontvangen.
Enig idee hoe dit komt?

Groeten,
Sanne

-Peter-

Laat het ons hier even weten, zodat wij er zo spoedig mogelijk wat aan kunnen doen!! B.v.d.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...