Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

Ace1

Sinds het onderhoud van Defensieforum is het niet meer mogelijk om verzonden priveberichten terug te lezen ondanks dat dit is aangevinkt.
Dit was voor het onderhoud wel mogelijk.

-Peter-

Met de laatste versie van chrome (55.0.2883.95 (64-bit)) heb ik het probleem hier ook niet. Mogelijk gaat er iets verkeerd met de lokale cache van chroom op je pc. Kan je kijken wat er gebeurt als je via het menu van chroom de browser geschiedenis (en cache) wist voor defensieforum.nl?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

#243
Citaat van: -Peter- op 22/12/2016 | 22:35 uur
Ik zie ze hier bij mij niet, kan je eens op een ander apparaat kijken? Tablet of andere pc?
Alleen Chrome doet dit, met Firefox en IE is er niets vreemds te zien...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Ik zie ze hier bij mij niet, kan je eens op een ander apparaat kijken? Tablet of andere pc?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Kan je misschien wat extra informatie geven over de situatie waarin de problemen aanwezig zijn. Wat is bijvoorbeeld de URL van de pagina wanneer het probleem zich voordoet? Welke browser gebruik je op je telefoon? En lukt het inloggen via een ander apparaat (bv pc)op hetzelfde moment wel of ook niet?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Huzaar1

Ik heb inlogproblemen, in ieder geval via een telefoon.
Ik kom telkens op de homepagina waar ik niet inloggen kan, de knoppen ontbreken gewoon fysiek en wanneer dat er wel is moet ik telkens een nieuw wachtwoord aanvragen omdat ik er niet meer inkan.

Weet zo even niet of dit aan mijn knullig internet kunsten ligt of aan het forum.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Lex


dudge

CitaatInternal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@defensieforum.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.29 (Unix) mod_ssl/2.2.29 OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 mod_fcgid/2.3.9 Server at www.defensieforum.nl Port 80


Kreeg net 2 keer deze melding.
Probleem verholpen met een refresh.

Ronald?

#236
Spel/tikfoutje in de beschrijven van het (sub) forumonderdeel Nostalgia, missende letter in blauw aangegeven: Afgestoten NL materieel, nog in dienst bij andere krijgsmachten

Lex

Citaat van: Thomasen op 12/01/2015 | 17:06 uur
De eerdere problemen ben ik inderdaad niet meer tegen gekomen.

Wel lijkt het nu alsof de knop 'bekijken' bij mij niet meer werkt. Er komt wel te staan 'haalt concept op', maar vervolgens wordt er ook na een minuut of wat wachten geen concept getoond. Weet niet of dit aan mij ligt of dat meer mensen dit ervaren?
Dzz geen last.

Lex

Citaat van: Thomasen op 12/01/2015 | 17:06 uur
De eerdere problemen ben ik inderdaad niet meer tegen gekomen.

Wel lijkt het nu alsof de knop 'bekijken' bij mij niet meer werkt. Er komt wel te staan 'haalt concept op', maar vervolgens wordt er ook na een minuut of wat wachten geen concept getoond. Weet niet of dit aan mij ligt of dat meer mensen dit ervaren?
Test.

dudge

De eerdere problemen ben ik inderdaad niet meer tegen gekomen.

Wel lijkt het nu alsof de knop 'bekijken' bij mij niet meer werkt. Er komt wel te staan 'haalt concept op', maar vervolgens wordt er ook na een minuut of wat wachten geen concept getoond. Weet niet of dit aan mij ligt of dat meer mensen dit ervaren?

Lex

Citaat van: Oorlogsvis op 08/01/2015 | 17:07 uur
Ja mijn onderwerp over de aanslag in parijs is tot twee keer toe verwijderd..slaat echt nergens op :devil:

Alhoewel dit niets te maken heeft met dit topic:
Zie de opmerking in de relevante topic.

Lex
Algeheel beheerder

Oorlogsvis

Ja mijn onderwerp over de aanslag in parijs is tot twee keer toe verwijderd..slaat echt nergens op :devil: