Stage plek op ssb voor ad-min

Gestart door kris, 06/04/2003 | 18:22 uur

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

kris

Nou, ik was gelijk tot sergeant bevorderd omdat ik geen vervolg opleiding had. Ik was 19 julie klaar met de imo-s en 21 juli was ik sergeant. Normaal gesproken wordt je ook niet direct sergeant, maar dit keer wel.
Groetjes

Cobra4

Welke opleiding volgde je dan op de KMSL???
Normaal wordt je pas bevordert tot SGT als je op je functionele stoel zit en niet na je IMO.

Dit tenzij je in opleiding was tot officier, maar dan zou je op de KMA hebben gezeten.

Graag wat info, want dan ken ik ook wel wat geinterreseerden voor die opleiding!!
Peloton 3 602 Sqn

kris

Hoi..

Op dit moment doe ik de opleiding mbo bedrijfsadministratie niveau 4 volgend jaar moet ik een jaar stage lopen en het liefst wil ik dat doen bij de luchtmacht,omdat ik naar mijn opleiding graag bij de luchtmacht wil werken. Ik heb al eerder bij de luchtmacht gezeten maar toen ik klaar was met de imo kreeg ik te horen dat mijn vervolgopleiding wegens bezuiniging stop gezet was. Ik kon nog wel blijven maar dan kon geen administratie werk gaan doen omdat ik daar geen opleiding voor had. Ik heb toen besloten eerst een mbo opleiding te gaan volgen en dan weer terug. Ik was op dat moment 17 jaar en mijn mentor op kmsl vond dat een verstandig idee. Ik heb eigenlijk wel een beetje spijt van, maar ik bekijk het positief naar mijn opleiding kan ik wel sneller hoger in rang komen.
Maar nu wil ik graag weten of ik kan stage lopen bij de luchtmacht op ssb of twenthe bij wie ik dan moet zijn. En als ik terug wil moet ik dan de imo weer over doen?? Ik heb alles gehaald en ben beedigd en was Sergeant.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Krista