Karma

Gestart door ljafrouws, 08/04/2003 | 21:57 uur

Cobra4

Citaat van: Sanne op 28/04/2003 | 07:47 uur

Tuurlijk mag je een bakkie koffie komen halen. Is toch op kosten van H.M.de K.  :DEn het schijnt dat stagiares ook ingeboekt worden dus dan kom ik zeker ook ff langs in bunker 502. Als ik dan ook een bakkie krijg.

Afgesproken! En tijdens de familiedag van de VLB in september kun je alle reservisten van het veld ontmoeten. Wij draaien dan de "schiet tent" voor de kids.
Peloton 3 602 Sqn

Sanne

Citaat van: Cobra4 op 27/04/2003 | 23:06 uur
Als toekomstig KLu personeelslid krijg je van mij +20.
+30 als ik in september bij BIC een bakkie koffie van je krijg!  ::)
En +50 als ik tijdens al mijn opkomst dagen bij 660 Sq , gedurende jouw verblijf op het veld ,een bakkie mag komen drinken!!!  ;D

Natuurlijk ben je tijdens mijn opkomstdagen ook van harte welkom voor een bakkie in bunker 502!! :) Goed voor de PR.


Tuurlijk mag je een bakkie koffie komen halen. Is toch op kosten van H.M.de K.  :DEn het schijnt dat stagiares ook ingeboekt worden dus dan kom ik zeker ook ff langs in bunker 502. Als ik dan ook een bakkie krijg.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Cobra4

Citaat van: Sanne op 24/04/2003 | 15:22 uur
Nogmaals: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR >:( ;D

Als toekomstig KLu personeelslid krijg je van mij +20.
+30 als ik in september bij BIC een bakkie koffie van je krijg!  ::)
En +50 als ik tijdens al mijn opkomst dagen bij 660 Sq , gedurende jouw verblijf op het veld ,een bakkie mag komen drinken!!!  ;D

Natuurlijk ben je tijdens mijn opkomstdagen ook van harte welkom voor een bakkie in bunker 502!! :) Goed voor de PR.
Peloton 3 602 Sqn

Mourning

CitaatMijn karma was volgens mij.................-12

;D ;D ;D Ja, was wel een prestatie op zich Jeffrey, ik weet niet wie jij boos hebt gemaakt ??? All gone nu, gelukkig, wekt inderdaad alleen maar irritatie op ;D.

Reagrds,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

.................. :o

Sanne

Citaat van: Jørgen op 24/04/2003 | 17:39 uur
Sanne, voor mij heb je karma 10. Wat het betekend weet ik ook niet maar je hebt het.

:D

Ik hou van je
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Ja maar ten tijde van mijn post denk ik -1, jij kan écht blij zijn dat het nu weg is. ;)

Jeffrey LID

Citaat van: Caspar op 08/04/2003 | 22:01 uur
Kortgezegd:
Hoe andere mensen over iemand denken, dus men kan mensen als het ware beoordelen, plus/min (vraag me niet hoe ik op 12 kom).
Maar ik zou er verder niet teveel op letten, zegt me opzich allemaal niet zoveel.

Als Jeffrey op -1 stond....... dan was iemand niet helemaal tevreden over hem denk ik. (Wees gerust, -1 valt nog mee ;D )

Mijn karma was volgens mij.................-12 ::)

Jørgen

Sanne, voor mij heb je karma 10. Wat het betekend weet ik ook niet maar je hebt het.

:D

Sanne

Nogmaals: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR >:( ;D
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Wout

Wegens de grote hoeveelheid klachten over de karma heeft het beheer besloten de karma uit te schakelen.

Sanne

ZEG!!! Waar is mijn karma!!? Heb ik eindelijk genoeg onzin op deze site gezet om karma te krijgen en begint het eindelijk leuk te groeien... gaan ze het schrappen. Grrrrrr...
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Kortgezegd:
Hoe andere mensen over iemand denken, dus men kan mensen als het ware beoordelen, plus/min (vraag me niet hoe ik op 12 kom).
Maar ik zou er verder niet teveel op letten, zegt me opzich allemaal niet zoveel.

Als Jeffrey op -1 stond....... dan was iemand niet helemaal tevreden over hem denk ik. (Wees gerust, -1 valt nog mee ;D )

-Peter-

Karma is iets wat leden bij hun profiel krijgen als zijn meer dan 25 berichten hebben geplaatst op dit forum. Vanaf dat moment kunnen anderen deze gebruiker 1 karma erbij geven, of 1 karma verwijderen. Het totaal van deze twee ziet u bij het profiel staan. Het geeft dus aan hoe goed/slecht andere gebruikers deze gebruiker vinden... Iemand die dus nutteloze berichten plaatst o.i.d. zal dus waarschijnlijk een negatief karma opbouwen. Iemand als Ton de Zwart bouwt door berichten een positief karma op  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

ljafrouws

#1
Wat is karma. Waarom heb ik karma 0 en waarom heeft Jeffrey karma -1. En waarom hebben de forumbeheerders zo'n ontiegelijk hoog karma.
Jefrey vroeg eens waarom zijn karma -1 was. Hij kreeg te horen dat hij zich over zijn karma geen zorgen hoefde te maken.
Dat moet je niet tegen een Hindoe priester zeggen want dan zijn de rapen gaar. Kortom wat is karma?