Voorzitter Wim van den Burg van de militaire vakbond AFMP

Gestart door maxell, 26/11/2007 | 13:19 uur

KapiteinRob

Citaat van: lex op 26/11/2007 | 21:31 uur
Citaat van: maxell op 26/11/2007 | 21:07 uur
Elsevier, nr 41, pagina 46!
Wel erg simpel. Niet iedereen heeft een abonnement. Waarschijnlijk heb jij dat op je kantoor gelezen. Het zou wel zo fair zijn, het artikel te plaatsen of een link te geven.

En doe dat dan ook even in het topic over de seksuele intimidatie, want dit topic is niet het enige waar we de Elsevier niet ter inzage hebben....

Lex

Citaat van: maxell op 26/11/2007 | 21:07 uur
Elsevier, nr 41, pagina 46!
Wel erg simpel. Niet iedereen heeft een abonnement. Waarschijnlijk heb jij dat op je kantoor gelezen. Het zou wel zo fair zijn, het artikel te plaatsen of een link te geven.

KapiteinRob

Nogmaals, een individu en een vakbond is m.i. niet geheel hetzelfde. Ik begrijp ook wel dat een voorzitter een boegbeeld is, maar om nu de hele AFMP neer te zetten als een anti-militairenclub? Dat deze voorzitter aan de publieke schandpaal mag, heb ik geen problemen mee. Maar door je gegeneraliseer trap je ook tegen allerhande andere mensen binnen de AFMP die ongetwijfeld het niet met hun voorzitter eens zijn! En die zouden ook zomaar pro-militairen kunnen zijn...... ;)

maxell

De AFMP is een bond en, sorry, van een bond verwacht ik dat deze ACHTER zijn leden staat en niet zijn leden afvalt omdat hij toentertijd afgekeurd werd voor de marine of niet het haventerrein op mocht! Geen idee wat de reden is van de hetze die de voorzitter tegen de marine voert maar zijn domheid heeft en gaat heel veel geld en banen kosten! Is de voorzitter misschien het vriendje van mevrouw Eijsink?  :o


KapiteinRob

Wat mij betreft meet je toch enigzins met twee maten. Als de admiraal iets fout heeft gedaan, neem je dat dan ook de gehele KM kwalijk? Ik vind je wat kort door de AFMP-bocht gaan......

maxell

Doet de minister of de Admiraal het anders dan? Een man, oke drie man, doen iets, achteraf helemaal niets, en de GEHELE defensie wordt aan gepakt!

Van een bond verwacht ik toch andere geluiden dan een aanval op haar eigen leden! Daarbij, de bonden zijn er niet voor de militair maar puur voor zichzelf! Zie domheid van de voorzitter van de AFMP!



KapiteinRob

Ik heb er wat moeite mee dat een hele vakbond blijkbaar door toedoen van één man, de voorzitter, door het slijk gehaald wordt door forumlid Maxell. Ik verzoek Maxell derhalve te onderbouwen waarom de AFMP als vakbond "tegen militairen" is of anders zijn posting te nuanceren.

Rob
Forumbeheerder

Lex


Enforcer


maxell

Voorzitter Wim van den Burg van de militaire vakbond AFMP  dient met onmiddelijke ingang door ALLE militairen, speciaal die van de marine, vreselijke genegeerd te worden. Deze man voert een onverklaarbare hetze tegen de marine. Het verhaal van Anja, wat naderhand een groot leugen is geweest, komt uit zijn hand! Van den Burg is de man die er zorg voor heeft gedragen dat ALLE Nederlandse militairen tegenwoordig als kleine kinderen behandeld worden! Van den Burg is er verantwoordelijk voor dat er ongelooflijk veel geld, geld dat voor bruikbare dingen gebruikt moet worden, over de balk wordt gesmeten om de zielige zieltjes allemaal internet op hun kamer te geven en om kamers te bouwen waar men, ongeacht rang of stand, met slechts vier en het liefst met twee man kan slapen. Van den Burg dient door ALLE militairen genegeerd te worden!

Voor ALLE militairen die lid zijn van de AFMP heb ik slechts een advies: STAP UIT deze bond! Deze bond is TEGEN militairen!